عکس/ نمای عجیبی که جورجینا از ویلای لاکچری شان در عربستان منتشر کرد

پس از کشتی و جواهرات پر زرق و برق، این بار جورجینا رودریگرز نمای متفاوتی از ویلای لاکچری شان در عربستان را منتشر کرده است.

عکس/ نمای عجیبی که جورجینا از ویلای لاکچری شان در عربستان منتشر کرد
کد خبر : ۱۷۴۳۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- جورجینا رودریگرز مدلینگ آرژانتینی پس از نقل مکان شان به عربستان، بیش از پیش از ثروت و دارایی های نامزدش رونالدو رونمایی می کند.

البته برخی از طرفداران پر و پا قرص این چهره مشهور معتقدند او از لحاظ مادی سال هاست که مستقل است. و درآمد بالایی از نمایندگی برندهای معروف دنیا به دست می آورد.

نمای عجیبی که جورجینا از ویلای لاکچری شان در عربستان منتشر کرد در همین ارتباط اکنون مادر دو فرزند رونالدو تصویر جالبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بار دیگر مخاطبان اش را به وجد آورده است.

شریک زندگی رونالدو در این استوری با انتشار نمای متفاوتی از پنجره ویلای لاکچری شان در ریاض باز هم امکانات فوق لوکس شان در این کشور را به‌ رخ همه کشیده است.

بخوانید: عکس/ بعد از گل محمدی، این بار چهره پیر رهبری فر همه را شوکه کرد

رونمایی جورجینا از تفریح عجیب و جدیدش در عربستان

پس از انتقال پر سر و صدای ستاره فوتبال جهان به لیگ عربستان، اغلب طرفداران رونالدو معتقد بودند که او در این کشور دوام نخواهد آورد.

البته علت اصلی آنها برای این موضوع هم جورجینا و زندگی لاکچری و پر زرق و‌برق اش در اروپا بود.

اما حالا و با گذشت ماه ها این مدلینگ آرژانتینی با فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهد ثابت کرده که از زندگی در ریاض بسیار راضی است.

کد خبر : ۱۷۴۳۹۹
0
۰
ارسال نظر