عکس/ مچ اندازی باورنکردنی و عجیب عمو پورنگ با یک کودک!

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) مجری و برنامه ساز مشهور با انتشار تصویری از مچ اندازیش با یک کودک، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

عکس/ مچ اندازی باورنکردنی و عجیب عمو پورنگ با یک کودک!
کد خبر : ۱۵۷۴۴۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- عمو پورنگ حدود 18 ماه است از تلویزیون و برنامه سازی دور است و حالا به فعالیت های خیرخواهانه روی آورده است.

او بیشتر اوقات به کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری های صعب العلاج یا افراد مبتلا به سندروم داون سر می زند و تلاش می کند تا آن ها را خوشحال کند.

البته اخیرا هم مادر او به آلزایمر مبتلا شده و داریوش فرضیایی گفته که بیش از هر زمانی درگیر بیماری مادرش و نگهداری از او شده است.

در حال حاضر هم او تصویری از دیدارش با تعدادی از کودکان یک مرکز خیریه منتشر کرده و نشان داد که با یک کودک مشغول مچ اندازی است.

او در حاشیه این تصویر نیز نوشته است:

الهی قربونتون برم که اینقدر نازید

 مچ اندازی باورنکردنی و عجیب عمو پورنگ با یک کودک!

بخوانید: عکس/ نمایی از تفریح جالب و شگفت انگیز عمو پورنگ در هند

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

کد خبر : ۱۵۷۴۴۶
0
۰
ارسال نظر