عکس/ ملیکا شریفی نیا با تیپ و شمایل جدیدش!

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون به شکل محسوسی وزن خود را کاهش داده است.

عکس/ ملیکا شریفی نیا با تیپ و شمایل جدیدش!
کد خبر : ۱۱۵۸۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، تصویر زیر که مربوط به آخرین حضور عمومی ملیکا شریفی نیا می‌باشد، او را با کاهش وزن شدید و تیپ جدیدش نشان می‌دهد.

ملیکا شریفی نیا با تیپ و شمایل جدیدش دیده شده است.

ملیکا شریفی‌نیا و صداپیشگی در انیمیشن «آخرین داستان»

ملیکا شریفی‌نیا و زهیر یاری صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن «آخرین داستان» با برداشتی آزاد از شاهنامه را به کارگردانی اشکان رهگذر بر عهده گرفتند.

ایرنا: انیمیشن «آخرین داستان» هفت سالی است که در استودیو هورخش در حال تولید است و دوبله آن با حضور بازیگران مطرح سینما و تئاتر از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ لاغری مفرط ملیکا شریفی نیا در عرض یک سال

ویدئو/ نجلا و سوگل در اهواز خوش می‌گذرانند!

به تازگی ملیکا شریفی نیا در نقش مادر «ارمایل و گرمایل»، آشپزان دربار ضحاک و زهیر یاری نقش «آبتین»، پدر آفریدون را صداپیشگی کرده اند.

پیش از این پرویز پرستویی گویندگی نقش‌های «تهمورث» سردار سپاه و «ارشیا» وزیر دربار جمشید را که برای مدتی هم در دربار ضحاک خدمت می‌کرد، حسن پورشیرازی صداپیشگی شخصیت‌های «جمشید شاه» و «مرداس»؛ پدر ضحاک، اشکان خطیبی گویندگی نقش «آفریدون» و شقایق فراهانی گویندگی نقش «فرانک» را برعهده‌گرفته بودند.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند.

کد خبر : ۱۱۵۸۲۲
0
۰
ارسال نظر