عکس/ مشکل عجیبی که زندگی مجری اخراجی تلویزیون را سیاه کرد!

مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر صدا و سیما با انتشار یادداشت عجیب و‌ تلخی از مشکل عجیبی که این چند ماه آزارش داده، پرده برداشته است.

عکس/ مشکل عجیبی که زندگی مجری اخراجی تلویزیون را سیاه کرد!
کد خبر : ۱۴۱۸۰۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- ماه های گذشته بود که مجتبی پوربخش مجری اسبق شبکه ورزش در صفحه شخصی اش اعلام کرد که از فعالیت در تلویزیون کناره گیری کرده است.

اما در روزهای بعد برخی رسانه های داخلی مدعی شدند او بواسطه توئیت های جنجالی اش درباره اتفاقات اخیر کشور برای همیشه در صدا و سیما ممنوع الکار شده است.

 مشکل عجیبی که زندگی مجری اخراجی تلویزیون را سیاه کرد! با این حال پیام های منتشر شده از سوی او در شبکه های اجتماعی حاکی از این است که او از شرایط فعلی اش ناراضی و گله مند است.

در همین راستا او در تازه ترین فعالیت اش در صفحه شخصی اش یادداشتی را منتشر کرده و‌ موضوع عجیبی را با مخاطبان اش در میان گذاشته است.

این مجری اخراجی تلویزیون در این پیام مطرح کرده که ماه هاست از مشکل بی خوابی رنج می برد و هر کاری می کند نمی تواند درست بخوابد.

این در حالی ست که او در این متن به جمله ۴ ماه اشاره کرده است. یعنی دقیقا از زمانی که او از اجرا در صدا و‌سیما کنار گذاشته شده است.

بخوانید: عکس/ نیمار با کیف زنانه اش در خیابان جنجال به پا کرد

رونمایی مجری اخراجی تلویزیون از تنها عشق زندگی اش

به گزارش وقت صبح- مجتبی پوربخش که در ماه های گذشته بواسطه اظهارات تندش در صفحه اینستاگرام اش از صدا و سیما برکنار شد، همچنان ممنوع التصویر است.

اما این مجری برکنار شده شبکه ورزش، این روزها بار دیگر با توئیت های جنجالی اش به فضای مجازی باز گشته است.

این در حالی ست که فعالیت های اخیر او در صفحه شخصی اش سبب شده که بیش از پیش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

در همین خصوص او در تازه ترین استوری که در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش به نمایش گذاشته از تنها عشق زندگی اش رونمایی کرده است.

پوربخش با انتشار یک تصویر احساسی از خودش و پسرش کیان در یک روز برفی خطاب به او نوشته است: جان منی تو. تنها عشق من.

کد خبر : ۱۴۱۸۰۲
0
۰
ارسال نظر