عکس/ مرجانه گلچین، وارد پرونده مهسا جهانباز، دختر گمشده در شیراز شد!

مرجانه گلچین با انتشار تصویر و ویدیوهایی خبر داده است که وارد پرونده سما جهانباز، دختر اصفهانی گمشده در شیراز شده است.

عکس/ مرجانه گلچین، وارد پرونده مهسا جهانباز، دختر گمشده در شیراز شد!
کد خبر : ۱۲۱۸۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در ویدیوی تازه مرجانه گلچین، سعید جهانباز، پدر سما در حال گریه کردن است و از کاربران فضای مجازی می خواهد تا در یافتن دخترش به او کمک می کند.

او همچنین سوال می کند که دخترش کجاست و به شکل اندوهناک گریه می کند و از بینندگان ویدیو درخواست یاری می کند.

مرجانه گلچین در حاشیه این تصویر و ویدیو از کاربران خواسته است اگر خبری از سما جهانباز دارند، با خانواده اش در میان بگذارند و آن ها را خوشحال کنند.

او گفته که دیگر طاقت ناراحتی هم وطنان ام را ندارم.

سما جهانباز، 22 تیر ماه امسال در محله معالی آباد شیراز مفقود شد و هنوز پلیس و خانواده این دختر اصفهانی موفق به یافتن او نشده اند.

مرجانه گلچین، وارد پرونده مهسا جهانباز، دختر گمشده در شیراز شد!

بخوانید: عکس/ مرجانه گلچین با سه بازیگر زن مشهور دیگر گروه موسیقی تشکیل داد!

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد سال ۱۳۴۷ در رشت متولد است. او در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته‌ تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ ‌التحصیل شد.

مرجانه گلچین نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۶۴ در ۱۷ سالگی در سریال آئینه به کارگردانی غلامحسین لطفی بازی کرده است.

گلچین برای مدت حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد.

مرجانه گلچین در سال ۱۳۸ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. آثار مهم مرجانه گلچین، بازیگری در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران و فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین فعالیت های مرجانه گلچین می‌توان به شب عید، آسمان هوای باران دارد، آرمان‌دو، نفس گرم، ماه تی تی، شاهگوش، دزد و پلیس، راه در رو، سه دونگ، سه دونگ، نقطه سر خط اشاره کرد.

کد خبر : ۱۲۱۸۹۵
0
۰
ارسال نظر