عکس/ مدل موی قدیمی و غافلگیرکننده هادی چوپان

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان با انتشار تصویر متفاوت و عجیبی در صفحه شخصی اش برای حریفان اش رجز خوانی کرده است.

عکس/ مدل موی قدیمی و غافلگیرکننده هادی چوپان
کد خبر : ۱۷۶۴۴۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هادی چوپان قهرمان مستر المپیای ۲۰۲۲ جهان، این روزها با جدیت تمام در حال آماده سازی خودش برای تکرار دوباره قهرمانی ۲۰۲۳ آمریکا است.

او که همواره در طول ماه های اخیر، بارها آمادگی اش را به رخ حریفان اش کشیده است، کار سختی در مسابقات امسال دارد.

چوپان در حالی باید روی استیج مسترالمپیا حاضر شود که ستاره های پیشین مسترالمپیا، درک لانسفورد را مدعی قهرمانی امسال می دانند.

اما در این میان برخی هم هنوز به او امید دارند و معتقدند که هادی چوپان نقطه ضعف های سال گذشته را جبران کرده است.

او در حال حاضر هم یک استوری منتشر کرده و با لحنی طعنه آمیز خطاب به رقبایش نوشته است: من در راه هستم.

علاوه بر این مدل موی قدیمی او که به نام خروسی مشهور استريال توجه کاربران را جلب کرده است.

مدل موی قدیمی و غافلگیرکننده هادی چوپان

بخوانید: عکس/ هادی چوپان با این استوری تسلط اش به زبان انگلیسی را به رخ کشید

رقبای اصلی هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳

از سال ۲۰۱۱ نیز فیل هیث ۷ دوره متوالی قهرمانی در مستر المپیا را تجربه کرد. به عبارت بهتر مستر المپیا تا سال ۲۰۱۷ عادت به دیدن قهرمان‌های تکراری داشت. روندی که از سال ۲۰۱۸ فقط یک بار توسط بیگ رامی (۲۰۲۰ و ۲۰۲۱) تکرار شده و حال دنیای بدنسازی به دنبال پاسخی به این سوال است؛ هادی چوپان راه اسطوره‌ها را ادامه می‌دهد؟

برنامه‌های ویژه هادی چوپان برای مستر المپیا ۲۰۲۳

به گزارش وقت صبح و به نقل از خبر ورزشی، هادی چوپان مزد سال‌ها تلاش خود در بدنسازی را در مستر المپیا ۲۰۲۲ گرفت. او تجارب تلخی از مسابقات حرفه‌ای در سال‌های قبل داشت، جایی که علنا شاهد ضایع شدن حق وی در مسابقات بین‌المللی بودیم. حتی عدم صدور ویزا برای مستر المپیا ۲۰۱۸ نیز مانع او نشد و گرگ ایرانی در سال ۲۰۱۹ در دسته آزاد مستر المپیا روی صحنه رفت و سوم شد. او دو بار دیگر در میان نفرات برتر این مسابقات قرار گرفت و در نهایت در سال ۲۰۲۲ قهرمانی را تجربه کرد.

استیج مستر المپیا ۲۰۲۲ محل رقابت هادی چوپان و پدیده‌ای به نام درک لانسفورد بود. لانسفورد قهرمان پیشین دسته ۲۱۲ پوند در نخستین حضور خود در دسته آزاد رقبایی چون نیک واکر و بیگ رامی را کنار زد. اما نتوانست از سد هادی چوپان بگذرد. هادی چوپان در ۶ فیگور از ۸ فیگور اصلی وضعیت کاملا بهتری داشت و تنها در دو فیگور لت از پشت و جفت بازو از پشت، او و لانسفورد رقابت نزدیکی داشتند. دو فیگوری که نقطه قوت درک لانسفورد هستند و او در تلاش است تا با به کمال رساندن عضلات پشت خود در مستر المپیا ۲۰۲۳ حاضر شود.

اما آیا هادی چوپان با همان نسخه ۲۰۲۲ روی استیج اورلاندو حاضر خواهد شد؟ پاسخ قطعا خیر است. او این روزها و در فاصله چند ماه تا مستر المپیا ۲۰۲۳ تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارد. او چند روز پیش ابتدا آپدیت بدنی خود در شرایط نسبتا کات و با کاندیشن استثنایی را به اشتراک گذاشت و بار دیگر توانایی خود در عضلات بازو و سینه را به رخ کشید و سپس با انتشار ویدیویی از فیگورهای پشت، نشان داد که برنامه‌ای ویژه برای تقویت این عضلات دارد.
مستر المپیا ۲۰۲۳ ؛ رقابت بزرگ در راه است

قهرمان ایرانی به دنبال ساندوی دوم است و با تمام توان در این مسیر به تلاش خود ادامه می‌دهد. هادی جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی مستر المپیا در سال جاری میلادی است و البته در این مسیر رقبایی چون سامسون داودا و درک لانسفورد را پیش رو خواهد داشت.

کد خبر : ۱۷۶۴۴۳
0
۰
ارسال نظر