عکس/ محمدرضا گلزار در ۹ سالگی در کنار مربی مشهور فوتبال

عکسی از ۹ سالگی محمدرضا گلزار با لباس تیم فوتبال پاس منتشر شده است.

عکس/ محمدرضا گلزار در ۹ سالگی در کنار مربی مشهور فوتبال
کد خبر : ۶۰۷۶۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس محمدرضا گلزار در کنار فیروز کریمی مربی مشهور و کاپیتان وقت تیم پاس دیده می‌شود.

محمدرضا گلزار در ۹ سالگی در کنار فیروز کریمی عکس گرفت.

شکست محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

مسابقه «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار، از نورز ۱۴۰۰ وارد نمایش خانگی شد و تا به حال سه قسمت از آن منتشر شده است، اما هنوز نتوانسته مخاطبان زیادی داشته باشد و از رقابت با سریال‌های نمایش خانگی جا مانده است.

طبق آماری که پلتفرم نماوا از پربازدیدترین محصولات خود در پایان تعطیلات نوروز و پایان هفته گذشته منتشر کرده، «هفت خان» در رتبه آخر قرار داشته و پنجمین محصول پربیننده نماوا بوده است. چرا این مسابقه پربیننده نبوده و حضور محمدرضا گلزار کمک زیادی به استقبال از «هفت خان» نکرده است؟

«هفت خان» تلویزیونی

می‌دانید که در نمایش خانگی نسبت به تلویزیون ممیزی و محدودیت کمتر است، بنابراین محتوای سریال‌ها و تولیدات این مدیوم هم کاملا متفاوت است و مخاطب توقع دارد در نمایش خانگی سریال‌ها و برنامه‌های متفاوتی را تماشا کند، اما «هفت خان» این انتظار مخاطب را برآورده نمی‌کند.

این مسابقه نسبت به مسابقه‌های تلویزیونی، تفاوت ویژه‌ای ندارد و کمتر بودن ممنوعیت‌ها در نمایش خانگی، تاثیری در ساختار و جذابیت «هفت خان» نداشته است.

این مسابقه بدون تغییر خاصی می‌تواند در تلویزیون پخش شود، با این تفاوت که الزامات پوشش شرکت‌کنندگان خانم در تلویزیون، در «هفت خان» کمی متفاوت‌تر است.

نبود اتفاقات جدید و جذاب

مهم‌ترین برگ برنده «هفت خان» حضور محمدرضا گلزار در مقام مجری است، اما او پیش از این تجربه اجرای مسابقه اطلاعات عمومی «برنده باش» را در تلویزیون داشته است، بنابراین حضورش در «هفت خان» اتفاق جدیدی نیست که برای مخاطب تازگی داشته باشد و او را به تماشای مسابقه ترغیب کند.

اگر «هفت خان» مسابقه‌ای کاملا متفاوت با «برنده باش» بود، ساختار جدیدی داشت و مسابقه اطلاعات عمومی نبود، محمدرضا گلزار این شانس را داشت که به واسطه حضورش به عنوان مجری، توجه مخاطب را جلب کند، اما «هفت خان» فارغ از تفاوت‌هایی که در مراحل مسابقه با «برنده باش» دارد، شباهت‌هایی نیز به آن دارد و همین موضوع جذابیت آن را برای تماشاگر کمتر می‌کند.

به عنوان مثال محمدرضا گلزار در پلاتوهای خود در «برنده باش» جملات امیدبخش و آموزنده‌ای می‌گفت، در «هفت خان» نیز چنین پلاتوهایی دارد، از شرکت‌کنندگان درباره برنامه‌شان برای جایزه خود سوال می‌کند.

او در بخشی از مسابقه هم از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که بگویند اگر از همراه‌شان در مسابقه یا یکی از افرادی که رابطه نزدیکی با او دارد بپرسد مهم‌ترین ویژگی شخصیتی‌اش چیست به چه موردی اشاره می‌کند، اما این سوال ارتباطی به مسابقه و روال آن ندارد. احتمالا این پرسش برای تنوع و صمیمیت در مسابقه طراحی شده است، اما کارایی زیادی ندارد و جذاب نیست.

کد خبر : ۶۰۷۶۲
0
۰
ارسال نظر