عکس/ محمدرضا گلزار با عظلاتی حجیم شده!

در تصویر جدیدی که از محمدرضا گلزار منتشر شده، هیبت او تغییر فاحشی کرده است.

عکس/ محمدرضا گلزار با عظلاتی حجیم شده!
کد خبر : ۲۹۰۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، چندی قبل تصاویری از حضور گلزار در باشگاه بدنسازی و تغییر حجم بدن او منتشر شد. اما در جدیدترین عکسی که از وی منتشر شده، افزایش حجم عظلات او به شکل مشهود و واضحی دیده می‌شود.

محمدرضا گلزار عضلانی شد

محمدرضا گلزار چگونه تناسب اندام خود را حفظ کرده است؟

محمدرضا گلزار از کودکی به ورزش علاقه‌مند بوده و اسکی را از دوران کودکی دنبال می‌کند و البته جزو والیبالیست‌های حرفه‌ای است.

در ابتدا مشکلش این بود که در زمان فیلمبرداری نمی‌توانست برنامه غذایی و تناسب اندام را دنبال کند، بدنش از فرم خارج می‌شد و فشردگی کار او را از برنامه ورزشی‌اش دور می‌کرد.

در نتیجه می‌خواست بدنش همچنان روی فرم باشد. بهترین راه برای فرم دهی سریع بدن شروع تمرینات بدنسازی و دنبال کردن رژیم سفت و سخت غذایی است که گلزار به کمک آن توانست به هدفش برسد.

او یکی از با اراده‌ترین افرادی است که تا به حال دیده شده است.

برنامه روزانه او

او هر روز به باشگاه می‌رود و تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند. هدف گلزار در حال حاضر حجم‌سازی نیست، بلکه می‌خواهد اندامی متناسب داشته باشد. در پایان تمرینات ۴۰ دقیقه تا یک ساعت بر روی تردمیل تمرینات هوازی را انجام می‌دهد.

این کار به چربی سوزی کمک می‌کند، یعنی در ابتدا عضله‌سازی و سپس برنامه چربی سوزی را دنبال می‌کند و مدت زمان برنامه روزانه او دو تا دوساعت و نیم است که گاهی فشرده‌تر شده و شش روز در هفته باجدیت دنبال می‌شود.

رژیم غذایی گلزار شامل غذاهای آبپز و کبابی و سبزیجات مختلف است و به مقدار مجاز می‌تواند از نان و هیدرات‌های کربن استفاده کند.

این رژیم معمولا تا دو ماه بعد از پایان دوره فیلمبرداری دنبال می‌شود تا بدن روی فرم بیاید و بعد از آن می‌تواند برنامه‌اش را سبک‌تر کند.

کد خبر : ۲۹۰۹۵
0
۰
ارسال نظر