عکس/ مجری شبکه ورزش تنها آرزوی جنجالی اش را فریاد زد!

مجتبی پوربخش چهره جنجالی این روزهای شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تنها آرزویش در زندگی اش پرده برذاشت.

عکس/ مجری شبکه ورزش تنها آرزوی جنجالی اش را فریاد زد!
کد خبر : ۹۰۶۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر پرحاشیه شبکه ورزش با منتشر عکس هایی از خودش و نوشتن مطالبی باز هم مثل روزهای گذشته سوژه خبرساز کاربران شده است.

او با لحنی طعنه آمیز نوشته است: همه ما روزی میمیریم. خوشبحال کسی که موقع مرگ در کنار مردمش باشه و بمیره. تنها آرزوی من تو زندگی…

 مجری جنجالی شبکه ورزش تنها آرزویش را فریاد زد!

پوربخش این روزها با افشاگری های جنجالی خودش در رابطه با مربیان فاسد و استوری های اعتراضی خودش نسبت به شرایط فعلی فوتبال چهره محبوب هوادارانش شده است.

بخوانیم: عکس/ مجری جنجالی شبکه ورزش سندروم دست بی قرار دارد؟

بیوگرافی مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش( زادهٔ ۸ آبان ۱۳۶۱ رشت) مجری، تهیه‌کننده تلویزیون و فیلمساز ایرانی است. مجتبی پوربخش که دکترای مدیریت ورزش است، توانسته مدرک مربیگری C آسیا را نیز دریافت نماید. او متاهل، و دارای دو فرزند به نام های کیان و کیاناز می باشد.

مجتبی پوربخش در خصوص سابقه خود گفته است: در سال ۹۱ به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی برای همکاری در برنامه اختصاصی لیگ دسته اول به شبکه ورزش آمدم و در اینجا ماندگار شدم.

وی همچنین به مدت ۱۱ سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را برعهده داشت اما در سال ۹۴ همکاری خود را با هیئت فوتبال قطع کرد.

پوربخش در سال ۱۳۹۸ فیلم کوتاهی با عنوان خداحافظ المپیک را با بازی رامین راستاد و طاهره عمو زاده کارگردانی کرده‌ است که داستان دختر قایقرانی را نشان می‌دهد که در راه رسیدن به المپیک مشکلاتی بر سر راهش قرار می‌گیرد. این فیلم کوتاه راهی جشنواره های مختلفی در اروپا و آسیا شده است.

تهیه کنندگی خوب و فعالیت زیاد او در بخش ورزش باعث شد تا در سال ۹۶ با سبقت گرفتن از عادل فردوسی پور عنوان بهترین تهیه کننده جشنواره فیلم های ورزشی را به دست آورد.

کد خبر : ۹۰۶۵۹
0
۰
ارسال نظر