عکس/ لیندا کیانی با استایل کژوال در محیطی سنتی

لینا کیانی بازیگر گزیده کار و کم حاشیه عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

عکس/ لیندا کیانی با استایل کژوال در محیطی سنتی
کد خبر : ۳۸۹۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس، لیندا کیانی با استایلی کژوال دیده می‌شود و محیط این عکس با قالی‌ها و نشیمنگاه‌های سنتی ایرانی آذین شده است.

لیندا کیانی با استایل کژوال در محیطی سنتی عکس گرفت.

استایل کژوال چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که استایل کژوال دنیای بزرگی از پوشاک را در بر می‌گیرد، بهتر است نه بر اساس آنچه که هست، بلکه بر اساس آنچه که نیست، تعریف شود به عبارتی به لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد کژوال گفته می‌شود.

استایل کژوال انواع مختلفی دارد ولی ویژگی مشترک و مهمی که همه‌ی کژوال‌ها باید داشته باشند این است که شما با آن‌ها احساسی خوب، سبک و راحت داشته باشید. همچنین استایل کژوال، سبکی از لباس پوشیدن است که در آن زنان و مردان از نظر جنسیتی محدودیتی در استفاده از اکسسوار و پوشاک ندارند و با این استایل به راحتی می‌توانند، خودشان باشند.

به طور مثال در یک دوره‌ای از تاریخ، استفاده از جواهرات و اکسسوار برای مردان امری بسیار غیر عادی بود ولی امروزه در استایل‌های کژوال مختلف بسیار مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد.

همچنین پوشیدن شلوار برای خانم‌ها در دوره‌های گذشته غیرممکن بود، در صورتی که امروزه شلوار به عنوان یکی از قسمت‌های اصلی استایل کژوال برای خانم‌هاست.

خانم امیلیا بلومر، یکی از زنان فمینیستِ بسیار تأثیرگذار در ایجاد لباس‌های کژوال زنانه بود، زیرا او شلوار مخصوصی را به جای دامن‌های حجیم، فنردار و دست و پاگیر ویکتوریایی استفاده کرد و به خانم‌ها پیشنهاد داد.

هرچند که در ابتدا مورد استقبال زیادی قرار نگرفت و حتی مورد تمسخر مردم، مجله‌ها و نشریه‌ها قرار گرفت، اما باید بدانیم که امروزه شلوار در استایل کژوال زنانه و دخترانه می‌تواند مدیون خانم بلومر باشد.

کد خبر : ۳۸۹۲۹
0
۰
ارسال نظر