عکس لو رفته از دختری که با ملی پوش جنجالی رو هم ریخت!

کنعانی‌ زادگان ملی پوش پرحاشیه کشورمان که اقدام او در اتوبوس تیم ملی جنجال های زیادی به پا کرد، اکنون عکس دوست دختر او منتشر شده است.

عکس لو رفته از دختری که با ملی پوش جنجالی رو هم ریخت!
کد خبر : ۶۹۸۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرتاک نیوز؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر بازیکن فوتبال است. او برای باشگاه الاهلی قطر و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

ماجرای کنعانی زادگان به سر تیتر اخبار تبدیل شده است. اقدام نامشروع از یک سو و استفاده از اتوبوس تیم ملی از سوی دیگر او را در لبه پرتگاه قرار داده است.

حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت و یک افتضاح بزرگ پیش روی تیم ملی قرار داد. برخی از کارشناسان بر این باورند حسین کنعانی زادگان در دام پرستوی ورزشی افتاده است و دختری که با او طرح دوستی ریخته اجیر شده بود تا تیم ملی را وارد حاشیه کند.

اما این هم نمی تواند بی مسئولیتی کنعانی زادگان نسبت به تیم ملی بویژه در شرایط کرونایی را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: فوری؛ رسوایی کنعانی زادگان او را خانه نشین کرد!

بی شک روابط شخصی بازیکنان به خودشان ارتباط دارد اما صوت منتشر شده نشان می دهد در تیم ملی ایران چه رفتارهای زیرپوستی ای وجود دارد و این مشت نمونه خروار است.

وی در طول صحبت هایش به دنبال دریافت عکس منشوری از یک دختر است. صوت های منتشر شده نشان می دهد، وی بارها و در ساعت های مختلف به دنبال دریافت تصاویر غیر اخلاقی بوده است.

پس از انتشار گسترده این صوت ها گفته می شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این مدافع جنجالی را برای ادای توضیحاتی به این نهاد احضار کرده است.

افتضاح اتوبوس تیم ملی ؟

در یکی از این صوت ها محمدحسین کنعانی زادگان به دخترجوان که احتمال داده می شود پرستوی ورزشی بوده باشد می گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند.

در چنین شرایطی اگر ویروس کرونا بین بازیکنان تیم ملی منتقل می شد چه کسی می توانست در این باره پاسخگو باشد؟ آیا سلامت بازیکنان زیر سوال نمی رود؟

از اخاذی تا پرستوی ورزشی

بعد از این موضوع تلخ، بعضی طرفداران فوتبال در شبکه های اجتماعی اعلام کردند این موضوع می تواند برای اخاذی از بازیکنان تیم ملی باشد. در هر حال، انتشار چنین صوتی برای تیم ملی که در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد خبر خوبی نیست.

شاید آن روز که تاکید می شد سرپرست تیم ملی باید نام بزرگتری باشد، بهتر بود فدراسیون فوتبال تصمیم درست تری اتخاذ می کرد.

عکس کنعانی زادگان و دوست دخترش

کد خبر : ۶۹۸۲۲
0
۰
ارسال نظر