عکس لو رفته از بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده!

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده و بازیگری که با فیلم قورباغه خوش درخشید، با انتشار عکسی عاشقانه دلتنگی اش را به نوید نشان داد.

عکس لو رفته از بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده!
کد خبر : ۵۷۲۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سلام نو؛ فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

خانواده و اصالت

فرشته حسینی در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: حرکت عجیب "فرشته حسینی" سوژه شد/ عکس

فرشته حسینی می‌گوید: در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم.

روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

کلاس از ۱۰ سالگی

اولین بار سال ۱۳۷۶ وقتی ۹ ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

عکسی که فرشته حسینی برای نشان دادن دلتنگی اش به نوید منتشر کرد

کد خبر : ۵۷۲۶۱
0
۰
ارسال نظر