عکس/ لوکادیا بار دیگر عاشق شد و همه چیز را علنی گفت!

یورگن لوکادیا مهاجم سابق تیم پرسپولیس با انتشار تصویر عاشقانه و مرموزی در صفحه شخصی اش دنبال کنندگان اش را غافلگیر کرده است.

عکس/ لوکادیا بار دیگر عاشق شد و همه چیز  را علنی گفت!
کد خبر : ۱۴۵۹۷۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- یورگن لوکادیا بازیکن هلندی ابتدای فصل پرسپولیس که گلزن اول این تیم به شمار می رفت، حدود دو ماه پیش به دلایل نامعلومی برای همیشه ایران را ترک کرد.

البته این در حالی ست که او بعد از ترک ایران بیماری همسرش را دلیل اصلی رفتن اش از ایران مطرح کرده بود.

لوکادیا بار دیگر عاشق شد و همه چیز را علنی گفت! اما مدتی بعد از این ماجرا، شواهد حاکی از آن داشت که لوکادیا و همسرش هیچ رابطه ای با یکدیگر ندارند و ظاهرا از هم جدا شده اند.

در همین خصوص حالا انتشار تصویری عاشقانه و مرموز از سوی این بازیکن هلندی در صفحه شخصی اش، باعث تعجب مخاطبین اش شده است.

به نظر می رسد لوکادیا با نمایش این تصویر مهر تایید جدایی اش از رایا و‌ دوباره عاشق شدن اش را امضا کرده است.

بخوانید: عکس/ حمله بی سابقه و جنجالی سپهر حیدری به کی روش

کسی می داند پرونده لوکادیا در چه مرحله ای است؟

به گزارش طرفداری، مدتهاست که لوکادیا به دلایلی شخصی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را ترک کرده و در این مدت از نظر رسمی هیچ اقدامی برای مواجه به این برخورد صورت نگرفته است.

واقعیت این است هروقت خبرنگاران و اهالی رسانه در خصوص روند پرونده شکایت باشگاه از لوکادیا سوالی را از مدیران باشگاه و بخش حقوقی مطرح می کنند با پاسخ تکراری «درحال جمع آوری مدارک مستند هستیم» مواجه می شوند.

گویی که قرار است این مدارک از منابعی جز قراردادی که بین طرفین امضا شده فراهم شود. درحالی که اگر قرارداد روشن باشد همه چیز به قراردادی که بین باشگاه و لوکادیا منعقد شده بستگی دارد و باشگاه با مفاد قرارداد می تواند حرف خود را در FIFA و محاکم انضباطی دیگر به کرسی بنشاند.

اما مشخص نیست در قرارداد چه بندهایی وجود دارد که برای شکایت از چنین فسخ قرارداد یک طرفه ای باشگاه این همه تعلل می کند و همچنان در حال جمع آوری مدارک است!

کد خبر : ۱۴۵۹۷۲
0
۰
ارسال نظر