عکس/ لباس پلنگی بهاره رهنما در تولد دخترش

بهاره رهنما عکسی جدید از تولد دخترش پریا در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، بهاره رهنما در این تصویر لباسی راه راه و پلنگی جالبی پوشیده است.

بهاره رهنما در تولد دخترش لباس پلنگی پوشید.

چرا سارقان سلبریتی‌ها زودتر دستگیر می‌شوند؟

کمتر از یک ماه دو خبر از پیدا شدن سارقان اموال سلبریتی‌ها اعلام می‌شود و مردم به این موضوع اعتراض می‌کنند، آیا پلیس تبعیضی قائل شده یا صرفا اتفاقی این سارقان زودتر دستگیر شده‌اند.

گروه جامعه؛ کمتر از یک ماه از خبر دستگیری سارقان اموال سلبریتی‌ها در تهران می‌گذرد، اولین خبر دستگیری سارق یا بهتر است بگوییم زورگیری بود که دختر مهراب قاسمخانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و تلفن همراهش را به سرقت برده است که از زمانی که قاسمخانی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکس سارق را منتشر کرد تا زمانی که پلیس تهران سارق را دستگیر کرد یک ماه بیشتر طول نکشید.

دومین سرقت مربوط به دزدیده شدن گردنبند علی دایی است که از لحظه‌ای که فیلم سرقت در فضای مجازی پخش شد تا زمانی که سارق توسط عوامل پلیس تهران بزرگ دستگیر شد تنها چهار روز بیشتر طول نکشید.

کاربر دیگری هم نوشته بود پلیس خیلی بخواهد برای ما مردم عادی هزینه کند و وقت بگذارد نهایت می‌گوید بیایید سارق را شناسایی کنید.

کشف سارق دختر مهراب قاسمخانی

اما اموال سرقتی به همراهش نیست، یا باید بی‌خیال شوید و رضایت دهید یا اینکه صبر کنید تا اموالی از سارق کشف شود تا خسارت شما از آن طریق پرداخت شود اما سارق تلفن همراه دختر مهراب قاسمخانی هم دستگیر شد و هم موبایل آن دختر پیدا شد!

اما این موضوع برای سرقتی که از علی دایی شده بود به گونه‌ای دیگر بود، درست است که کمتر از دو روز این دزد دستگیر شد اما در اعترافاتش گفت: «بعد از سرقت به یکی از طلا فروشی‌های اطراف تهران رفتیم و گردنبند را ۵۰ میلیون تومان فروختیم، اصلاً تصور نمی‌کردیم سوژه ما علی دایی باشد، ماده مخدر شیشه مصرف کرده بودیم و در حال خودمان نبودیم. روی موتور نشسته بودم.

همدستم پیاده شد و به سمت علی دایی رفت و با او درگیر شد. گردنبند را قاپید و هر دو با موتورسیکلت فرار کردیم» البته این سارق گفته است که همدستش برای سرقت از علی دایی هنوز فراری است و محل مخفیگاهش را نمی‌داند و پلیس هم هنوز نتوانسته او را دستگیر کند.

کد خبر : ۶۱۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان