عکس/ لباس جالب وخوش رنگ بازیگر دودکش

عکس جالبی از نگار عابدی بازیگر سریال دودکش منتشر شده است.

عکس/ لباس جالب وخوش رنگ بازیگر دودکش
کد خبر : ۱۲۶۵۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزار وقت صبح ، در این تصویر نگار عابدی با لباس زیبا و قرمزی خوش رنگ دیده می‌شود.

نگار عابدی لباس جالب وخوش رنگی پوشیده است.

انتقاد از سریالی با بازی نگار عابدی

ایرنا: سریال اگر چه برای مخاطبان بزرگسال ساخته شده، اما منطقش به شدت کودکانه و انیمیشنی است. ما باید بپذیریم که وقتی یک توپ به سر مادر خانواده می‌خورد، او دچار فراموشی می‌شود.

در سریال پلاک۱۳گرمای محبت جایش را به جنگ و دعوا و دلخوری داده است. مادر خانواده یک آدم غرغروست که همه از او می‌ترسند. وقتی مادر دچار فراموشی می‌شود، اعضای خانواده در نهایت خوشحالی تصمیم می‌گیرند از او سوء استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ شهره سلطانی و نگار عبدی هفت تیر کش شدند

عکس/ تیپ خفن خیابانی الهام اخوان!

متاسفانه روابط آدم‌های این خانه بر اساس حساب و کتاب‌های مادی و اقتصادی شکل می‌گیرد. مهم‌ترین دغدغه آن‌ها این است که مادر رمز عابربانکش را فراموش کرده و ممکن است پول‌هایش از دست برود.

تشویق به ازددواج

همچنین در سکانسی دیگر می‌بینیم پدر، پسرش را به ازدواج با رعنا تشویق می‌کند. چون رعنا بازیگر سینماست و دستمزدهای خوبی می‌گیرد.

پلاک۱۳برای خنداندن مخاطبش به آب و آتش می‌زند؛ ولی از آنجا که شخصیت بامزه‌ای ندارد و از ساختن موقعیت‌های کمدی عاجز است، تلاشش به نتیجه نمی‌رسد. پایان‌بخش هر قسمت از سریال‌ها صحبت‌های راوی کودک داستان است که به نظر می‌رسد با این کار می‌خواهند با چند پند و اندرز شعاری نواقص اخلاقی اثر را جبران کند.

سریال تلویزیونی پلاک ۱۳به تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی با حضور بازیگرانی همچون علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و… تهیه و تولید شده و از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کد خبر : ۱۲۶۵۱۸
0
۰
ارسال نظر