عکس/ لاغری مفرط ملیکا شریفی نیا در عرض یک سال

ملیکا شریفی نیا بازیگر و دختر محمدرضا شریفی نیا در اقدامی جالب اقدام به کاهش وزن کرد.

عکس/ لاغری مفرط ملیکا شریفی نیا در عرض یک سال
کد خبر : ۱۱۱۵۱۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، از عکس‌هایی که از این بازیگر در فضای مجازی منتشر می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که رژیم‌های ملیکا شریفی نیا کاملا کارساز و موثر بوده است.

ملیکا شریفی نیا در عرض یک سال لاغر شده است.

توضیح ملیکا شریفی نیا درباره حضور در مجموعه «محله گل و بلبل»

بازیگر مجموعه «محله گل و بلبل»، با اشاره به اینکه سینمای کودک در حال رشد است، گفت: شنیده‌ام بسیاری از کارگردانان مطرح ما قصد ساخت فیلم کودکان و نوجوان را دارند، یعنی اینکه این ژانر برای آن‌ها دارای اهمیت است.

ملیکا شریفی‌نیا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه کارگردانان‌هایی در سینمای ایران هستند که دغدغه فیلمسازی برای کودک و نوجوان دارند، اظهار داشت:

خیلی از فیلمسازان ما مثل ایرج طهماسب، مرضیه برومند و بسیاری دیگر از هنرمندان هنوز هم به طور جدی در این ژانر به فعالیت می‌پردازند.

بازیگر فیلم سینمایی «مهمان مامان» در خصوص تاثیر سینما بر روند تربیتی کودک و نوجوان، تصریح کرد:

هدف ما این است که سینما را به عنوان یک وسیله کمک آموزشی نشان دهیم، به طوری که در کار اخیر من یعنی «محله گل و بلبل» حرف‌ها را با زبان ساده برای بچه‌ها مطرح می‌کردیم؛

در این صورت والدین هم می‌بینند فرزندانشان با مشاهده یک برنامه تلویزیونی علاوه بر سرگرم شدن مسائل مختلفی را که باید می‌آموزند.

شریفی نیا افزود: امروزه بچه‌ها با وجود اینکه در طول روز درگیر کلاس‌های مختلف آموزشی و مدرسه هستند، بازی‌های کامپیوتری که بعضاً هم مناسب نیست، جای خود را در زندگی بچه‌ها باز کرده‌اند، با این حساب ما باید تولیداتی داشته باشیم که علاوه بر آموزشی بودن، با دارا بودن فضایی جذاب و شاد به زبان ساده بیان شوند.

کد خبر : ۱۱۱۵۱۲
0
۰
ارسال نظر