عکس/ فحاشی و حمله شوکه کننده بازیگر مشهور به کارلوس کی روش!

نیما شعبان نژاد بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری تند و با لحنی خارج از ادب، به کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاخته است.

عکس/ فحاشی و حمله شوکه کننده بازیگر مشهور به کارلوس کی روش!
کد خبر : ۱۲۵۵۵۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- نیما شعبان نژاد که اکنون در اینستاگرام بیش از یک میلیون و 600 هزار دنبال کننده دارد، در حال حاضر سریال خونسرد را در شبکه نمایش خانگی دارد.

او به تازگی به مصاحبه جنجالی کی روش پس از شکست در برابر انگلیس واکنش نشان داده است. سرمربی تیم ملی پس از مغلوب شدن تیم اش، مردم و رسانه ها را مقصر معرفی کرده بود.

نیما شعبان نژاد، کی روش را بی ادب خطاب کرده و گفته است که باید با او مثل خودش بی ادبانه رفتار شود. او سپس با فحاشی و کلمات رکیک به او حمله کرده است.

فحاشی و حمله شوکه کننده بازیگر مشهور به کارلوس کی روش!

بخوانید: ویدئو/ اتفاق فوق منشوری در برنامه زنده مجید صالحی و نیما شعبان نژاد

بیوگرافی نیما شعبان‌نژاد

نیما شعبان‌نژاد، مجری، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن است و از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

وی بیشتر با حضور در برنامه خندوانه به شهرت رسید و پس از آن در این زمینه به فعالیت ادامه داد.

او ۳ سال و نیم داشت که به همراه خانواده به ایران بازگشتند و مادرش نقاش و پدربزرگش محمد پناهنده از عکاسان شناخته شده ‌است. پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می‌کند، به خندوانه باز شد و در شخصیت ‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

از نمونه آثار او می‌توان به ممنوعه، هیولا، امشو، دوپینگ، سرباز و رهایم نکن اشاره کرد.

کد خبر : ۱۲۵۵۵۰
0
۰
ارسال نظر