عکس/ عکس یادگاری عجیب دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان با یک گاو غول پیکر!

زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان کشور با انتشار تصویری عجیب از خودش در اینستاگرام اش باعث تعجب دنبال کنندگان اش شده است.

عکس/ عکس یادگاری عجیب دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان با یک گاو غول پیکر!
کد خبر : ۱۶۱۴۰۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- زهره کودایی دروازه بان باسابقه تیم ملی فوتبال در حال حاضر یکی از مطرح ترین و باکیفیت ترین فوتبالیست های زن کشور است.

حتی برخی از کاربران اعتقاد دارند نام او جز معدود افراد ورزشکار زن ایران است که در بین همگی شناخته شده و مشهور است.

البته فعالیت های مجازی زهره کودایی در این یک سال اخیر در شبکه های اجتماعی بیش از پیش باعث شهرت او در میان مخاطبان ورزش شده است. عکس یادگاری عجیب دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان با یک گاو غول پیکر! در همین‌ راستا اکنون تصویری از سوی دروازه بان حرفه ای تیم ملی در صفحه شخصی اش منتشر شده که باعث جلب توجه دنبال کنندگان او شده است.

زهره کودایی که به نظر می رسد برای تعطیلات نوروزی به زادگاه اش ایذه خوزستان سفر کرده است، با نمایشی تصویری از ژست عجیب اش در کنار یک گاو بزرگ کاربران را متعجب کرده است.

بخوانید: ویدیو/ حمله تمام عیار مجری اخراج شده تلویزیون به رضا یزدانی

درس عبرتی که دروازه بان تیم ملی زنان از رونالدو گرفت

به گزارش وقت صبح، در روزهای گذشته نام زهره کودایی ستاره تیم ملی فوتبال زنان با حواشی پر سر و صدایی در رسانه های ورزشی مطرح شده است.

چرا که برخی از رسانه ها مدعی شده اند دروازه بان ذوب آهن اصفهان به دلیل اختلاف با برخی از اعضای کادر فنی و اعتراض به آنها از حضور در تیم ملی انصراف داده است.

هر چند در مقابل مسئولان فدراسیون اعتقاد دارند کودایی به سبب اتفاقات شخصی و خانوادگی از دعوت به تیم ملی سر باز زده است.

در همین رابطه و پس از این پیشامد حالا زهره کودایی ویدئویی در اینستاگرام اش منتشر کرده که تلویحا به ماجرای تیم ملی کنایه زده است.

او در یک استوری با نمایش ویدئویی از صحبت های رونالدو درباره قدرشناسی و فراموش نکردن کسانی که در مسیر موفقیت به او کمک کرده اند نوشته است: همیشه قدردان باشیم.

کد خبر : ۱۶۱۴۰۵
0
۰
ارسال نظر