عکس/ عمو پورنگ هدیه ولنتاینش را با لباس هندی گرفت!

داریوش فرضیایی مشهور به عمو پورنگ عکسی از خود منتشر کرده است.

عکس/ عمو پورنگ هدیه ولنتاینش را با لباس هندی گرفت!
کد خبر : ۷۴۷۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس عمو پورنگ در حالی که لباس هندی بر تن دارد، هدیه روز ولنتاین خود را در دست دارد.

عمو پورنگ هدیه ولنتاینش را با لباس هندی گرفته است.

کلبه عمو پورنگ به آنتن برگشت

این امیدواری وجود دارد که با شروعِ واکسیناسیون عوامل سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین هنرمندان، شاهد آرام شدن فضای کرونایی در میان برنامه‌سازان و سریال‌سازان خصوصاً عواملی که به صورت روتین برای تلویزیون برنامه و سریال تهیه می‌کنند.

چرا که در جریانِ ساخت پروژه «کلبه عموپورنگ» بارها شاهدِ کرونایی شدنِ هنرمندی از این مجموعه بودیم تا جایی که سپند امیرسلیمانی به دلیل عوارض ناشی از کرونا، عمل جراحی سنگینی را هم پشت سرگذاشت.

سپیده خداوردی، امیر غفارمنش، سارا منجزی‌پور و افشین سنگ‌چاپ جدیدترین چهره‌هایی‌اند که به گروه بازیگران «کلبه عمو پورنگ» اضافه شدند. همچنین نادر سلیمانی با نقشی متفاوت به این مجموعه تلویزیونی پیوست و نقش «عسل» را در این برنامه نمایشی تلویزیونی برعهده گرفته است.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط‌زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن‌پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

کد خبر : ۷۴۷۷۸
0
۰
ارسال نظر