عکس/ علیرضا نیکبخت با این تصویر تنها دلیل زندگی اش را معرفی کرد

علیرضا نیکبخت پیشکسوت محبوب باشگاه تیم استقلال با انتشار یک تصویر عاشقانه در اینستاگرام اش از تنها دلیل زندگی اش رونمایی کرده است.

عکس/ علیرضا نیکبخت با این تصویر تنها دلیل زندگی اش را معرفی کرد
کد خبر : ۱۶۳۲۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق تیم ملی فوتبال به سبب حواشی زندگی شخصی اش در تمام سال های فوتبالی اش در مرکز توجه اغلب طرفداران فوتبال قرار داشته است.

چرا که این پیشکسوت استقلال در سال های گذشته با تجربه دو ازدواج ناموفق حالا اذعان می کند که به ساحل امن زندگی خصوصی اش رسیده است.

علیرضا نیکبخت با این تصویر تنها دلیل زندگی اش را معرفی کرد او که در سال ۹۹ با مونا حسین پور ازدواج کرده همواره در شبکه های اجتماعی با انتشار مطالبی از رابطه عاشقانه شان صحبت می کند.

در همین خصوص حالا این پیشکسوت تیم ملی تصویر عاشقانه ای را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های مثبت طرفداران اش مواجه شده است.

او در یک استوری عاشقانه با نمایش تصویری از خودش و همسرش در ساحل دریا خطاب به او نوشته است: اینقدر بهت وابسته شدم که حس می کنم تمام خوشحالیم به تو بستگی داره. شدی تنها دلخوشی زندگیم.

بخوانید: عکس/ ژست و تیپ نیکبخت و همسرش در سال 1402 به کلی دگرگون شد

حمله آتشین علیرضا نیکبخت به مدیران استقلال

به گزارش وقت صبح، حذف جنجال برانگیز تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت طلب استراماچونی بازتاب گسترده ای در میان اغلب اهالی فوتبال داشته است.

بعد از این خبر بود که علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال با انتشار متنی در اینستاگرام اش از سمت خود استعفا داد.
اما ظاهرا بعد ظهر امروز اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با تشکیل جلسه ای با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرده اند.

در همین خصوص حالا علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق استقلال با انتشار مطلبی پر سر و صدا و کنایه آمیز از مدیران باشگاه استقلال انتقاد تندی کرده است.

پیشکسوت آبی پوشان با انتشار تصویر عجیبی در اینستاگرام اش نوشته است: این پیراهن خیلی خاطر خواه داره. آقایون مدیریت متاسفم براتون، مخصوصا دو تا از آدمایی که تو باشگاه پست دارن.

همچنین نیکبخت در انتهای این استوری اعتراضی اش نوشته است که کاش مدیران استقلال برای رسیدن به پست همه کاری نکنند.

کد خبر : ۱۶۳۲۹۹
0
۰
ارسال نظر