عکس/ عاشقانه متفاوت همسر علی قلی زاده سوژه کاربران شد

یاسمن فرمانی همسر فوتبالیست علی قلی زاده با انتشار تصویری از صفحه میلیونی و معروف 433 به همسرش ابراز احساسات کرده است.

عکس/ عاشقانه متفاوت همسر علی قلی زاده سوژه کاربران شد
کد خبر : ۱۲۶۴۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - علی قلی زاده را باید یکی از بهترین بازیکنان دیدار ایران برابر ولز در بازی های جام جهانی دانست. حتی او این شانس را داشت که یکی از گلزنان تیم ملی در این بازی باشد. چرا که گل زیبای قلی زاده توسط داور در این بازی مردود اعلام شد.

اما یکی از نکات جالب توجه این بازی تاریخی تصویر معروفی ست که از شادی علی قلی زاده بعد از پایان بازی تیم ملی فوتبال ثبت شده است.عاشقانه متفاوت همسر علی قلی زاده سوژه کاربران شد او در این تصویر از خوشحالی زیاد در حال ریختن اشک شوق است. همین امر سبب شده است که صفحه میلیونی 433 که به خانه فوتبال در شبکه اجتماعی اینستاگرام معروف است این تصویر تاثیر برانگیز علی قلی زاده را برای مخاطبان اش در سراسر دنیا به اشتراک بگذارد.

در همین خصوص حالا یاسمن فرمانی همسر لژیونر علی قلی زاده، با باز نشر این عکس معروف به همسرش ابراز احساسات کرده و او را جنگجو خطاب کرده است.

بخوانید: عکس/ واکنش احساسی علی کریمی به برد تیم ملی فوتبال

علی قلی زاده مفید به توان دو!

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی علی قلی زاده، وینگر توانمند تیم ملی فوتبال ایران، فوتبال را از رده سنی نونهالان شروع کرده و در همه رده های ملی هم بازی کرده است.

یک بازیکن کامل و آموزش دیده و جوان که در عین جوانی، اوج پختگی اش هم هست. او دیروز کولاک کرد. به تمام معنا مفید بود و البته اکثر یک در مقابل یک ها را موفق بود و از یار روبرویش گذر کرد.

این هافبک تکنیکی نقطه اتکای تیم ملی فوتبال ایران است که هنوز هم تعجب می کنیم چرا کی روش، او را در بازی مقابل انگلیس، روی نیمکت نشاند.

قلی زاده می تواند در اصطلاح پدر هر مدافع کناری را در بیاورد و توپ ها را ارسال کند یا کات بک بدهد. بازیکنی که مطمئنا آمریکایی ها برای از کار انداختنش باید حسابی برنامه ریزی کنند. گل آفسایدش در نیمه اول نشان داد که چقدر بازیکن مفیدی است حتی اگر در آفساید گل بزند!

کد خبر : ۱۲۶۴۸۳
0
۰
ارسال نظر