عکس/ عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش در اسپانیا تحسین کاربران را برانگیخت

احمدرضا عابدزاده و همسرش که برای دیدار پسرشان به اسپانیا سفر کرده اند با انتشار تصویری از عاشقانه جدیدشان باعث تحسین کاربران فضای مجازی شده اند.

عکس/ عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش در اسپانیا تحسین کاربران را برانگیخت
کد خبر : ۱۰۸۰۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - زندگی کم حاشیه و به دور از خودنمایی عقاب آسیا و خانواده اش همیشه زبانزد عموم جامعه ورزشی و غیر ورزشی ایران بوده است.

چرا که مخاطبین فوتبال بعد از گذشت سال ها همچنان شاهد روابط محکم و باکیفیت او و همسرش هستند. حتی این خانواده محبوب در اغلب مصاحبه هایشان عشق به یکدیگر را نقطه محکم زندگی و تاب آوردن مشکلاتشان دانسته اند.

عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش در اسپانیا تحسین کاربران را برانگیخت در همین رابطه نفیسه لطیفیان به تازگی تصویری عاشقانه از خودش و احمدرضا عابدزاده منتشر کرده که با واکنش های اغلب مثبت کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

به نظر می رسد عابدزاده و همسرش برای دیدار پسرشان امیر به اسپانیا سفر کرده اند. امیر عابدزاده که مدتیست در لالیگای اسپانیا بازی می کند اولین ایرانی ست که به تیم پونفرادینا راه پیدا کرده است.

بخوانید: ویدیو/ تمرینات سخت احمدرضا عابدزاده همه را متعجب کرد

بیوگرافی احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در آبادان دروازه بان سابق فوتبال می باشد.

او با 190 سانتی متر قد در تیم ملی و باشگاهی آنچنان درخشید که لقب عقاب آسیا را گرفت و حالا در دوران بازنشستگی رستوران داری و گاهی مربیگری می کند.

خبر تلخ سکته عابدزاده در 12 اسفند 1380 اشک میلیون ها ایرانی را درآورد، او با سردرد شدید در بیمارستان بستری شد و چند روز بعد بخاطر سکته به کما رفت.

در نهایت بعد از عمل جراحی تا مدتی قدرت تکلم خود را از دست داد تا اینکه برای خارج کردن لخته خونی به سوئد رفت و کاملا درمان شد و به زندگی بازگشت.

عابدزاده حالا چند سالیست رستورانی بنام برگر بار در شهر متل قو افتتاح کرده است و می گوید شاید عجیب بنظر برسد اما رستوران داری حرفه مورد علاقم است.

کد خبر : ۱۰۸۰۱۷
0
۰
ارسال نظر