عکس/ شوخی عجیب و غریب مهدی قائدی این بار با همسرش!

مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال با انتشار یک استوری بامزه و عجیب از همسرش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس/ شوخی عجیب و غریب مهدی قائدی این بار با همسرش!
کد خبر : ۱۵۴۸۴۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- عملکرد درخشان مهدی قائدی در بازی های اخیر استقلال سبب شده که این بازیکن جنوبی از روحیه مضاعفی برخوردار شود‌.

هر چند آغاز لیگ برتر برای این ستاره آبی پوش چندان خوشایند نبود، اما روند رو به رشد او در ادامه فصل حالا او‌ را به یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال در لیگ بدل کرده است.

شوخی عجیب و غریب مهدی قائدی این بار با همسرش! همین امر باعث شده که این بازیکن در چند روز گذشته با انتشار پیام های طنز و بامزه ای در اینستاگرام اش به مخاطبین اش یادآوری کند سرحال تر از همیشه است.

در همین راستا مهاجم تکنیکی استقلال با انتشار تصویر عجیب و بامزه ای از همسرش در صفحه شخصی اش توجه کاربران را جلب کرده است.
مهدی قائدی در این استوری این بار برای شوخی و‌ طنازی به سراغ همسرش ستاره معصومی رفته و چهره او را با افکت به صورت یک کودک بامزه در آورده است.

بخوانید: عکس/ رونمایی نیکبخت از خودروی فوق لاکچری و جالب اش

شوخی زشت و‌ زننده مهدی قائدی با هم تیمی اش در استقلال

به گزارش وقت صبح، در روزی که رضا میرزایی ناجی تیم استقلال در مقابل گل گهر بود، مهدی قائدی با انتشار یک استوری از او کاربران را متعجب کرده است.

در ساعات گذشته تیم استقلال با درخشش رضا میرزایی هافبک اصفهانی اش توانست گل گهر را شکست دهد تا همچنان رویای قهرمانی در لیگ برتر را حفظ کند.

همین امر سبب شده که حالا مهدی قائدی ستاره بوشهری این روزهای تیم استقلال با منتشر کردن پیامی به تمجید از همبازی اش بپردازد.

البته نوع حمایت قائدی از رضا میرزایی کمی متفاوت تر از همیشه است. چرا که او با لحن شوخی تند و تیزی خطاب به وینگر استقلال نوشته است: قربون اون دماغت آخه. ماشالله بهت.

کد خبر : ۱۵۴۸۴۸
0
۰
ارسال نظر