عکس/ شام لاکچری امیر علی اکبری و همراهانش در سنگاپور

امیر علی اکبری که با مبارزات اش در مسابقات سازمان وان چمپیون شیپ به شهرت رسید، تصویری از شام لاکچری خود و همراهان اش در سنگاپور منتشر کرده است.

عکس/ شام لاکچری امیر علی اکبری و همراهانش در سنگاپور
کد خبر : ۱۲۷۴۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- اکبری که پیش از این مائورو سریلی فایتر ایتالیایی را شکست داده است، 12 آذری روی رینگ می رود تا برابر راندون ورا حریف از فلیپین قرار بگیرد.

این ورزشکار که هم اکنون قهرمان سنگین وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی در سازمان وان چمپیون شیپ است، حریفی جدی برای امیر علی اکبری است.

اما او گفته که می خواهد با شکست ورا به قهرمانی و کمربند سنگین وزن برسد، سپس از این رشته ورزشی خداحافظی کند.

هم اکنون نیز امیر علی اکبری و تیم همراه اش با انتشار تصویری از شام لاکچری شان در سنگاپور توجه ها را به خود جلب کرده اند، تا کاربران روز 12 آذر و مسابقه او را فراموش نکنند.

در این تصویر علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس نیز دیده می شود که در این مسابقه به عنوان مربی، امیر علی اکبری را همراهی می کند.

شام لاکچری امیر علی اکبری و همراهانش در سنگاپور

بخوانید: عکس/ قدرت نمایی عجیب امیر علی اکبری در اینستاگرام

حمله مبارز ایرانی به افسر سابق نیروی هوایی آمریکا

امیر بعد از دو شکست تلخ به سراغ علیرضا استکی رفت تا دوباره با او برای حضور در این مسابقات مهیا شود.

به گزارش وقت صبح و به نقل از ایران ورزشی، امیر علی اکبری اولین برد خود را در این سازمان با علیرضا استکی به دست آورد تا نشان بدهد که در چند سال گذشته مسیر را اشتباه رفته بوده و گرنه هنوز تمام نشده است.

پیروزی که در مبارزه‌ای حرفه‌ای مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی مقتدرانه به دست آمد. بردی که بعد از دو باخت سنگین به دست می‌آمد و حالا مسیر جدیدی را پیش روی امیر علی اکبری قرار داده است.

حالا امیر باز هم از کمربند قهرمانی حرف می‌زند و می‌خواهد به بزرگترین آرزوی خودش در این ورزش برسد.

او در کشتی فرنگی اگر چه به مدال طلای قهرمانی جهان رسید، اما نرفتن به المپیک او را در حسرت مدال المپیک گذاشت، اما این بار می‌خواهد اگر قرار است با دنیای MMA خداحافظی کند با رسیدن به‌عنوان قهرمانی و رسیدن به کمربند باشد.

حالا او به همراه علیرضا استکی راهی سنگاپور می‌شود تا این بار با حریفی از فلیپین روی رینگ برود و دومین مبارزه را هم در این کشور برگزار کند.

اگر امیرعلی اکبری این مبارزه را واگذار کند، شاید دیگر روی رینگ دیده نشود. بنابراین، این مبارزه هم می‌تواند عنوان مرگ و زندگی را به خودش بگیرد.

اکنون این یک هفته که امیر در سنگاپور حضور دارد احتمالاً هر روز یک کری جدیدی منتشر می‌شود.

کد خبر : ۱۲۷۴۰۹
0
۰
ارسال نظر