عکس/ سید محمد موسوی از تمام اعضای خانواده اش رونمایی کرد

سید محمد موسوی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در اقدامی غافلگیر کننده با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش از تمامی اعضای خانواده اش رونمایی کرده است.

عکس/ سید محمد موسوی از تمام اعضای خانواده اش رونمایی کرد
کد خبر : ۱۶۰۵۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- بی شک سید محمد موسوی یکی از مطرح ترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ والیبال کشورمان است.

البته او چندی پیش با خداحافظی ناگهانی اش از تیم ملی هواداران اش را غافلگیر کرد اما ظاهرا بار دیگر از سوی فدراسیون به تیم ملی دعوت شده است‌.

با این وجود کاپیتان سابق تیم ملی والیبال از معدود چهره های مشهور ورزش است که تصاویر شخصی و خانوادگی از خودش در فضای مجازی منتشر نمی کند.

سید محمد موسوی از تمام اعضای خانواده اش رونمایی کرد همین امر سبب شده که اغلب مخاطبان پر و پا قرص او اطلاعات دقیقی از زندگی خصوصی بازیکن محبوب شان نداشته باشند.

در همین راستا حالا انتشار تصویری خانوادگی از سوی موسوی در صفحه شخصی اش باعث تعجب زیاد کاربران فضای مجازی شده است.

کاپیتان سابق تیم ملی در اقدامی متفاوت و عجیب در یک استوری از همسر و دو فرزندش رونمایی کرده است و خطاب به آنها نوشته است: خانواده زیبای من.

بخوانید: عکس/ حمله آتشین مجری اخراجی تلویزیون به مژده لواسانی

واکنش محمد موسوی به ممنوع الخروجی اش از ایران

به گزارش وقت صبح، ظاهرا ماجرای ممنوع الخروجی ورزشکاران و هنرمندان از کشور همچنان ادامه دارد. بعد از موضوع ضبط پاسپورت علی دایی و سپهر حیدری گویا حالا نوبت کاپیتان تیم ملی والیبال شده است.

سید محمد موسوی کاپیتان سابق تیم ملی که چند سالی در لیگ های اروپایی بازی کرده با انتشار تصویری عجیب در صفحه شخصی اش از ممنوع الخروج شدنش خبر داده است.

او با منتشر کردن نامه پلیس گذرنامه نوشت: برادر، معاونت دادستان، ما سرزمینمون رو دوست داریم. تا الان جایی نرفتیم الانم جایی نمیریم. اگرم بریم زود برمی‌گردیم. نیاز به ممنوع‌الخروج شدن نیست. می‌دونید چون هیچ‌جا خونه آدم نمیشه.

همچنین او در این استوری با استفاده از هشتک 6 ماه ممنوع الخروجی از خوش‌ رفتاری مسئولان فرودگاه مشهد تشکر کرده است.

ستاره سابق تیم ملی والیبال که فصل پیش در لیگ ترکیه لژیونر بود، این فصل در شهر مشهد و باشگاه نیان الکترونیک بازی می کند.

کد خبر : ۱۶۰۵۷۹
0
۰
ارسال نظر