عکس/ سنگ تمام هادی چوپان برای شیراز و دوستان اش!

هادی چوپان قهرمان مشهور کشور با انتشار تصویر جالبی در صفحه شخصی اش برای دوستان شیرازی اش سنگ تمام گذاشته است.

عکس/ سنگ تمام هادی چوپان برای شیراز و دوستان اش!
کد خبر : ۱۴۳۵۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- شاید هادی چوپان در سال های گذشته حتی فکرش را هم نمی کرد که روزگاری از او به عنوان یکی مشهور ترین ورزشکاران ایران و جهان نام برده شود.

اما سال ها تلاش و پشتکار بی وقفه او در رشته بدنسازی و امید به اینکه روزی قهرمان برتر دنیا خواهد شد، سبب شد امروز در قله بدنسازی جهان بدرخشد.

البته همین محبوبیت و معروفیت او در این روزها باعث شده او بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه عموم مردم و نزدیکان اش قرار بگیرد.

در همین راستا او به تازگی تصویری جالب از خودش و دوستان نزدیک اش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

با این وجود نکته جالب توجه این استوری این است که آقای مستر المپیا یادداشت متفاوتی را هم در راستای حمایت از همشهری های شیرازی اش نوشته است.

سنگ تمام هادی چوپان برای شیراز و دوستان اش!

بخوانید: این عکس خانوادگی "هادی چوپان" حیرت زده تان می کند/ تصویر

سنگ تمام اینستاگرامی هادی چوپان برای تولد همسر ایرانی مربی اش

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان از مدت ها قبل با انتشار ویدیوهایی از تمرینات خیره کننده اش در صفحه شخصی اش دنبال کنندگان زیادی را با خود همراه کرده بود‌.

اما او این روزها و بعد از قهرمانی شگفت انگیز اش در مسابقات مستر المپیا بیشتر از هر زمانی در مرکز توجه طرفداران ایرانی و خارجی اش قرار دارد.

البته این ورزشکار مشهور در روزهای اخیر از برخی از مردم گلایه کرده بود و از اینکه هنوز عظمت قهرمانی اش را درک نکرده اند دلخور بود.

در همین راستا آقای مستر المپیا با منتشر کردن یک تصویر خانوادگی در صفحه اینستاگرام اش تولد همسر ایرانی مربی خارجی اش را تبریک گفته است.

کد خبر : ۱۴۳۵۰۸
0
۰
ارسال نظر