عکس/ سنگ تمام مهدی قائدی در حمایت از علیرضا فغانی

مهدی قائدی ستاره جنجالی تیم استقلال با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام اش از علیرضا فغانی داور معروف کشور حمایت کرده است.

عکس/ سنگ تمام مهدی قائدی در حمایت از علیرضا فغانی
کد خبر : ۱۲۶۴۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- قضاوت فوق العاده علیرضا فغانی در دیدار دو تیم برزیل و صربستان بازتاب گسترده ای در میان اهالی فوتبال داشته است.

حتی اغلب فوتبال دوستان تیم داوری علیرضا فغانی را به واسطه عملکرد خوب شان شایسته قضاوت در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانسته اند.

در همین خصوص مهدی قائدی ستاره تیم استقلال با انتشار تصویری از فغانی در صفحه شخصی اش از او حمایت کرده است.

مهدی قائدی که در آخرین لحظات از لیست نهایی تیم ملی فوتبال حذف شد، تا به امروز هیچ واکنشی به نتایج تیم ملی فوتبال در دیدار های اخیرش نداشته است.

سنگ تمام مهدی قائدی در حمایت از علیرضا فغانی

بخوانید: عکس/ حمایت متفاوت مهدی قائدی از وریا غفوری

علیرضا فغانی داور بازی بزرگ جام جهانی شد

داور بین‌المللی ایران قضاوت دیدار تیم‌های پرتغال و اروگوئه از دور دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برعهده خواهد داشت.

به گزارش وقت صبح و به نقل از خبر ورزشی، علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان از سوی فیفا به عنوان داور دیدار تیم‌های پرتغال و اروگوئه از گروه H مسابقات جام جهانی شد.

فغانی پیش از این در دور نخست مسابقات جام‌ جهانی قطر نیز قضاوت دیدار برزیل و صربستان را برعهده داشت که این بازی با برتری ۲ بر صفر سلسائو به پایان رسیده بود.

تیم‌های پرتغال و اروگوئه از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه ۷ آذر ماه به مصاف هم خواهند رفت و علیرضا فغانی به عنوان داور وسط همراه با محمدرضا ابولفضلی و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است، نیمار فوق‌ستاره و بزرگ‌ترین بازیکن تیم ملی برزیل این بازی را از دست داده، ولی سلسائو بازیکنان بزرگ دیگری دارد که فغانی قضاوت بازی‌شان را برعهده خواهد داشت. فغانی داور دیدار حساس برزیل و آلمان در فینال المپیک ریو هم بود که با برتری سلسائو و قهرمانی یاران نیمار به پایان رسید.

کد خبر : ۱۲۶۴۸۹
0
۰
ارسال نظر