عکس/ ست منوچهر هادی و یکتا ناصر با رنگ یلدا!

منوچهر هادی و یکتا ناصر کارگردان و بازیگر به پیشواز یلدا رفتند.

عکس/ ست منوچهر هادی و یکتا ناصر با رنگ یلدا!
کد خبر : ۶۴۴۴۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در عکسی که از آن‌ها منتشر شده، منوچهر هادی و یکتا ناصر لباس‌هایشان و دکوراسیون خانه را با تم یلدایی ست کرده اند.

منوچهر هادی و یکتا ناصر با رنگ یلدا ست کردند.

بازی خسته‌کننده منوچهر هادی با سریال‌های یکنواخت

سریال‌های شبکه نمایش خانگی فرصت خوبی برای سازندگان سریال‌های آبکی است تا پول هنگفتی به جیب بزنند.
نقدها به شبکه نمایش خانگی در ادامه پخش قسمت‌های جدید سریال‌های این گونه جدید رسانه‌ای نقدها به درام و داستان‌های آن موج تازه‌ای پیدا کرده است.

از آنجایی که این سریال‌ها ماهیتاً با فصل‌بندی همراه‌اند و شاید تا چند فصل ساخته و نمایش داده شوند، در ایران نیز سازندگان آن قصد دارند تا سریال خود را تا بعضاً تا سه یا چهار فصل بسازند. اما نکته مهم برای ساخت سریال تا چند فصل داشتن پیرنگ، تم و جذابیت کافی در درام برای فراز و فرود داستانی طولانی است.

اما سریال‌های نمایش خانگی ما نه تنها عموماً از این نکته مهم تهی‌اند بلکه خلاف آن در خسته‌کننده بودن و نداشتن طرح کافی دارای تمشک طلایی‌اند.

بسیاری از این سریال‌ها در بخش کامنت‌های خود در بسترهای اینتنرتی خود دارای نقدهای تند و نظرات صریحی درباره بی‌ارزش بودن آن بودند اما یکباره با مطرح شدن نقدهای جدی و تند از سوی منتقدین سینمایی، کامنت‌های یکپارچه با تعابیر یکنواختی مانند عالی و بینظیر در ذیل سریال‌های مذکور مطرح شده است که به نظر می‌رسد از سوی هواداران بازیگران سریال است تا بتواند کمی فضا را به نفع سریال تغییر دهد.

اما این تمام ماجرا به عنوان نادیده گرفتن حقوق مخاطب برای گرفتن وقت و هزینه لازم مخاطب نیست، بلکه کارگردانانی مانند منوچهر هادی بعد از ساختن یک فصل سریال «عاشقانه» سراغ ساختن سریال دیگری با نام «دل» می‌رود و بعد از ساختن یک فصلی که نمایش آن تمام نشده است به سراغ ساخت فصل دوم سریال قبلی با نام دیگری می‌رود و احتمالاً بعد از ساختن فصل دوم سریال قبلی به سراغ ساختن فصل دوم سریال فعلی -دل- می‌رود. این بازی با فکر و وقت مخاطب چه توجیهی دارد؟

زندگی تماشاگر کالایی بی‌ارزش برای سریال‌سازان آبکی

این شیوه ساخت و نمایش سریال در شبکه نمایش خانگی نشان دهنده‌عدم توجه به حقوق مخاطبین در این رسانه جدید تصویری است که در آن مخاطب و وقت آن را کالایی بی‌ارزش تلقی می‌کنند. در این زمینه دو نفر از منتقدان و فعالان رسانه‌ای به تازگی در صفحات مجازی مطالبی را نوشته‌اند که مورد توجه قرار گرفت.

یکی از آنان -آرامه اعتمادی- بعد از خبر ساختن فصل دوم سریال عاشقانه با این مضمون که شبکه نمایش خانگی بیشتر شبیه خانه سازندگان این سریال‌ها شده است خطاب به منوچهر هادی از وی خواست که دست از سر شبکه نمایش خانگی بردارد.

وی در حساب توئیتری خود نوشت: «قسمت ۲۳ سریال دل، با ۵۲ دقیقه در بازار پخش و ارایه شده. از سر کنجکاوی دقایق مفیدش را محاسبه کردم؛ با حذف صحنه‌های «موسیقی (کلیپ‌طور)»، «آنچه دیده‌اید» و «آنچه خواهید دید» و «فلش بک‌» ها، با اغماض، حدودا ۲۹ دقیقه روند داستان‌گویی این قسمت بوده. »

یکی دیگر از نویسندگان سینمایی نیز در این زمینه اینگونه نوشت که برای نگارش یادداشتی درباره سریال «دل» ۱۵ قسمت را در مدت زمان کوتاهی تماشا کرده است بدون اینکه چیزی از دست برود. او سریال دل را یک زباله عنوان کرده است.

وی در بخش نظرات اشاره کرده است که طرفداران بازیگران سریال مذکور برای ابراز خشم خود به صفحه توئیتر او حمله کرده‌اند و هرچه از دهانشان درآمده است به او گفته‌اند. اما این نقطه پایان ماجرا نیست زیرا آنقدر این سریال مخالف و منتقد دارد که بعد از کامنت‌های متملقین سلبریتی‌های این سریال، آنان به مواجهه با هواداران پرداختند.

کد خبر : ۶۴۴۴۵
0
۰
ارسال نظر