عکس/ ست لباس سرهمی ویدا جوان با یک کت جین!

عکسی از ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی منتشر شده است.

عکس/ ست لباس سرهمی ویدا جوان با یک کت جین!
کد خبر : ۱۳۹۵۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر ویدا جوان یک کت جین را با لباسی سرهمی ست کرده است.

ویدا جوان لباس سرهمی را با یک کت جین ست کرده است.

ویدا جوان: برنامه‌ای که وارد زندگی واقعی خانواده‌ها می‌شود

بازیگر سریال «ماه و پلنگ» و «زمانه» معتقد است که دوربین «خانه ما» وارد زندگی خانواده‌ها می‌شود و حرف‌هایی را می‌شنود که شاید در حالت عادی آدم‌ها آن‌ها را جلوی دوربین تلویزیون بیان نکنند و بر زبان نیاورند. بخش‌های کرونایی مسابقه باید افزایش پیدا کند.

تسنیم: این روزها برنامه تلویزیونی «خانه ما» با حال‌وهوایی کرونایی روی آنتن می‌رود؛ حال‌وهوایی که سبک زندگی ایرانیان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ ویدا جوان و یک تیپ و لباس ایرانی!

عکس‌های جالب «ویدا جوان» به سبک استایل‌های اروپایی/ عکس

ویدا جوان درباره این سبک برنامه‌سازی، گفت: قطعاً برگزاری این گونه مسابقه‌ها در مدیریت اقتصاد خانواده‌ها تأثیر بسزایی دارند؛

چون در ابتدا مهارت خرج کردن یک بودجه مشخص در مدت معین را به خانواده‌ها یاد می‌دهند، این در حالی است که شاید خیلی از خانواده‌ها در واقع دانش پس‌انداز کردن یا خرج کردن را نداشته باشند.

به‌نظر من این پس‌انداز کردن و مدیریت اقتصاد خانواده، نیازمند دانش است و برنامه‌هایی از این دست که به‌شکل مستند تولید می‌شود می‌تواند در آموزش این دانش به خانواده‌ها کمک‌کننده باشد.

این‌که افراد چنین دانشی را فرا بگیرند و بیاموزند که چگونه می‌توان با یک بودجه مشخص زندگی را بگذرانند از جمله وجوه مثبت و مؤثر این مسابقه است.

کد خبر : ۱۳۹۵۵۴
0
۰
ارسال نظر