عکس/ سارا و نیکا پس از مدتها در رستوران سنتی آفتابی شدند!

سارا و نیکا فرقانی یا همان سارا و نیکای پایتخت که چندی است دچار حاشیه‌های فراوانی شده اند، این بار عکسی ساده از آن‌ها منتشر شده ست.

عکس/ سارا و نیکا پس از مدتها در رستوران سنتی آفتابی شدند!
کد خبر : ۴۱۴۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس سارا و نیکا به رستورانی سنتی رفته‌اند و تا غذایی که به نظر خوشمزه می‌آید را میل کنند.

حذف آن‌ها از سری آخر سریال پایتخت باعث به وجود آمدن واکنش‌هایی شد.

سارا و نیکا در رستوران سنتی آفتابی شدند.

واکنش‌ها به حذف سارا و نیکا از پایتخت

تعدادی از کاربران در واکنش به صحبت‌های بهرام افشاری نظراتی را بیان کردند، کاربر بی‌نامی نوشت: «سارا و نیکا از قسمت اول تا قسمت آخر فصل ۶ بودند، پس نمی‌شود آن‌ها را از «پایتخت» جدا کرد من از تمام بازیگرهای «پایتخت» مخصوصا ریما رامین‌فر و محسن تنابنده خواهش و التماس می‌کنم که تمام سعی خود را بکنند تا سارا جان و نیکا جان دخترهای با استعداد «پایتخت» به کار برگردن. »

کاربر دیگری هم نظر داد: «بازهم باشند، حذف بشوند یک چیزی کم می‌شود و قصه بی‌مزه می‌شود.»

در واکنش به اظهار نظر بهنوش بختیاری، کاربری پیش‌بینی کرد: «درست است که حذف آن‌ها درست نبود، اما اصلا نگران نباشید، به امید خدا در فیلم‌ها و سریال‌های بسیار قوی‌تر خوش می‌درخشند و استعداد بازیگریشان را نشان می‌دهند.»

مخاطبی هم نظر داد: «صرف نظر از اینکه در زندگی شخصی خودشان چه کارهایی انجام می‌دهند. باتو جه به ساختار سریال و سناریوی آن، حضور این دو در سریال در سن ۱۶ سالگی توجیهی ندارد.»

در پاسخ به پست بهرام افشاری، کاربر بی‌نامی نوشت: «برای تحکم خانواده و همدلی یک بار جلویشان گرفته شود تا کارهای سن خودشان را انجام دهند که یک وظیفه اجتماعی بین المللی است. امیدوارم این موضوع برایشان درس عبرت شود تا انشالله برای فصل ۸ بیایند.»

کاربر بی‌نام دیگری نیز نوشت: «دوست داشتنی هستند ولی استعداد بازیگری ندارند که باعث شده حضورشان خنثی و بی‌دیالوگ شود. دیر یا زود باید این حقیقت را بپذیرند.»

کد خبر : ۴۱۴۱۴
0
۰
ارسال نظر