عکس زیر خاکی پرستو صالحی از “زیر آسمان شهر”

پرستو صالحی بازیگر کم کار سینما و تلویزیون با انتشار عکسی قدیمی از پشت صحنه فصل دوم سریال زیر آسمان شهر، از آن روزها یاد کرد.

عکس زیر خاکی پرستو صالحی از “زیر آسمان شهر”
کد خبر : ۲۶۹۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پرستو صالحی در فصل دوم سریال به یاد ماندنی زیر آسمان شهر، نقش خواهر بهروز خالی بند را ایفا کرد. فصل دوم این سریال در پاییز و زمستان سال ۱۳۸۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

زیر آسمان شهر

زیر آسمان شهر سریالی کمدی است که در سال ۱۳۸۰ خورشیدی از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. این سریال به دلیل پخش و گروه موفق، توانست از مجموعه‌های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود.

در ادامه زیر آسمان شهر ۱، سری دوم سریال با حضور یک خانواده جدید (برزو ارجمند و شهرزاد جواهری) به روی آنتن رفت. کیومرث ملک مطیعی از ابتدای سری اول به شخصیت‌های سریال پیوست و نقش پدربزرگ دکتر مهرتاش سرایدار را بازی کرد که در سومین قسمت حضورش در سریال با خانم فرامرزی (ملکه رنجبر) ازدواج کرد.

همچنین، به بهانه این‌که یوسف تیموری عمل جراحی انجام داده مجید صالحی جایگزین او شد و نقش فولاد را بازی کرد. سریال زیر آسمان شهر آخرین تجربه کامران ملک مطیعی پیش از ممنوع التصویر شدن (که آن هم به خاطر دلایل نامعلوم انجام شد) در ایران بود.

پرستو صالحی در زیر آسمان شهر بازی کرد

کد خبر : ۲۶۹۸۶
0
۰
ارسال نظر