عکس/ زنی عجیب که با پیرسینگ رکورد خالکوبی تتلو را هم زد!

امیر تتلو با خالکوبی کردن کل صورت و بدنش عملا جایی برای پوستش نگذاشته ولی عجیب تر از آن پیسرینگ یک زن برزیلی است.

عکس/ زنی عجیب که با پیرسینگ رکورد خالکوبی تتلو را هم زد!
کد خبر : ۱۵۰۱۹۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، ایلین دیویدسون برزیلی، زنی که بیشترین تعداد پیرسینگ را روی بدنش دارد فاش کرد که بیش از ۳۵۰۰ پیرسینگ دارد.

زنی عجیب که با پیرسینگ رکورد خالکوبی تتلو را هم زد!

سرتاسر بدن او از سر تا انگشتان پاهایش پوشیده از بیش از ۱۵ هزار پیرسینگ است و هدفش این است که این رقم را به ۲۰ هزار برساند.

این زن که در ادینبورگ اسکاتلند زندگی می‌‌کند با شرکت در برنامه تلویزیونی امروز صبح به آلیسون هموند و درموت اولیری، مجریان برنامه پیوست تا بیشتر در مورد خود صحبت کند.

ایلین دیویدسون اعتراف کرد که با وجود اینکه وزن جواهراتش همین حالا هم به سه کیلو می‌رسد، می‌خواهد تعداد پیرسینگ هایش را به ۲۰ هزار تا برساند و رکورد جهانی خود را حفظ کند.

این زن برزیلی توضیح داد که ۳۵۰۰ پیرسینگ در داخل واژن خود دارد، اما برای انجام این کار باید به آمریکا برود زیرا در انگلستان این کار را انجام نمی‌دهند.

احتمال عفونت پیرسینگ

وقتی آلیسون از او پرسید که آیا به خاطر پیرسینگ ها دچار عفونت نمی‌شود، او پاسخ داد:

«نه، باید خیلی مراقب بود، چون در غیر این صورت مطمئنا عفونت می‌کنند. من از سرکه استفاده می‌کنم و یک پزشک فوق العاده دارم که عالی است و درک بالایی دارد.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا پیرسینگ‌ها تا به حال بیرون افتاده‌اند، گفت: «نه، چون پیرسینگ‌ ها داخلند، عملا داخل. بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که بیرون بیفتند. خیلی محکمند.»

او درباره واکنش‌هایی که از مردم می‌گیرد گفت: «بعضی‌ها خوششان می‌آید و بعضی‌ها نه. اما من به نظرات خوب و بد عادت کرده‌ام.»

دیویدسون ادامه داد: «این جریان از زمانی که خیلی جوان بودم شروع شد. همیشه می‌خواستم در گینس رکوردی داشته باشم. این کتاب برایم نهایت علاقه بود، رویایم بود.

پس از مدت‌ها تلاش موفق شدم با آدم‌هایی از «رکوردهای جهانی گینس» ملاقات کنم و آنها من را به بخشی از خانواده خود تبدیل کردند. این شگفت انگیز بود. یکی از بهترین چیزهایی بود که برایم اتفاق افتاد.»

او توضیح داد که پیرسینگ دیگر برایش دردناک نیست و حالا حتی خودش هم می‌تواند این کار را برای خودش انجام دهد.

رکورد گینس

این پرستار سابق اولین بار در ماه می سال ۲۰۰۰ رکورد بیشترین پیرسینگ را شکست، هنگامی که یک مقام رسمی از رکوردهای جهانی گینس او را مورد بررسی قرار داد و ۴۶۲ پیرسینگ روی بدنش پیدا کرد که ۱۹۲ تا از آنها روی صورتش بود.

او همچنین خالکوبی‌‌ هایی روی صورت و بدن خود دارد. این زن عجیب روی تختی از ناخن می‌خوابد، روی آتش راه می‌رود، روی شیشه شکسته دراز می‌کشد و در رشته جودو کمربند مشکی دارد که در ژاپن آن را کسب کرده است.

کد خبر : ۱۵۰۱۹۲
0
۰
ارسال نظر