عکس/ رقابت شانه به شانه کتایون ریاحی و مهتاب کرامتی در زیبایی و جوانی

عکس جدیدی از کتایون ریاحی منتشر شده که نشان از شادابی و جوانی او می‌دهد.

عکس/ رقابت شانه به شانه کتایون ریاحی و مهتاب کرامتی در زیبایی و جوانی
کد خبر : ۷۳۰۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس کتایون ریاحی در زیبایی و جوانی دست کمی با دختر کنار دستیش که خیلی از او کوچکتر است ندارد.

وضعیت او مهتاب کرامتی را به یاد می‌آورد که علارغم گذشتن بیش از ۵۰ سال از عمر او، همچنان جوان و شاداب مانده است.

کتایون ریاحی و مهتاب کرامتی رقابت شانه به شانه دارند.

بنیاد نیکوکاری «کمک» با مدیریت «کتایون ریاحی»

طی مراسمی رسمی نخستین بنیاد نیکوکاری در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

آئین گشایش بنیاد نیکوکاری «کمک» با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، جمعی از مدیران ارشد بهزیستی، ضرغام رئیس دانشگاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و مدیرعامل، اعضا و کارکنان بنیاد «کمک‌» (کیش مهر کتایون) برگزار شد و این بنیاد نیکوکاری مردم‌نهاد که مدیریت آن را کتایون ریاحی هنرمند نام‌آشنای سینما و تلویزیون عهده‌دار است، رسماً آغاز به کار کرد.

این مراسم صبح روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه در محل دفتر مرکزی بنیاد نیکوکاری «کمک‌» (نخستین مؤسسه نیکوکاری در جزیره کیش) برگزار شد، در ابتدا کتایون ریاحی با ارائه گزارشی از روند کارهای این بنیاد، به بهسازی دو روستای خرابه (در نزدیکی بندر مقام) و باغ نرگس (در نزدیکی رودان) اشاراتی کرد.

وی گفت: که فعالیت‌های بنیاد «کمک» چند ماهی است با توانمندسازی اهالی این دو روستا و بهسازی بناهای فرسوده آغاز شده و این مجموعه قصد دارد که با پوشش و بهینه‌سازی کامل این دو روستا، برنامه‌های خود را گسترش دهد.

ضمناً ایشان از برنامه‌های بلندمدت این بنیاد نیز به طراحی و ساخت و اجرای یک مجموعه مناسب جهت اسکان سالمندان در کنار بچه‌های بی‌سرپرست در کیش اشاره کرد و جزئیات آن را به اطلاع رئیس سازمان بهزیستی کل کشور رساند.

کد خبر : ۷۳۰۹۵
0
۰
ارسال نظر