عکس/ راهکار بانوی وزنه بردار برای کاهش وزن؛ کوتاه کردن مو!

پوپک بسامی، وزنه‌بردار دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری ایران ابتکار جالبی برای کاهش وزن به خرج داد.

عکس/ راهکار بانوی وزنه بردار برای کاهش وزن؛ کوتاه کردن مو!
کد خبر : ۱۰۳۳۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این وزنه بردار که تلاش زیادی برای رسیدن به وزن کرد، نتوانست به موقع به وزن برسد و ۱۰۰ گرم اضافه داشت.

پس از این بود که پوپک بسامی دست به ابتکار جالبی زد و با کوتاه کردن موهایش توانست به وزن مورد نظر برسد.

پوپک بسامی برای کاهش وزن موهایش را کوتاه کرده است.

پوپک بسامی در وزنه برداری صاحب برنز شد

پوپک بسامی نخستین نماینده وزنه برداری زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دختران قهرمان» رقابت‌های وزنه برداری زنان در چارچوب بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه امروز آغاز شد و پوپک بسامی به نشان برنز رسید.

بسامی که نخستین دختر وزنه بردار ایران در صحنه بین المللی به حساب می‌آید امروز در بازگشت به میادین رسمی موفق شد مقام سوم دسته ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد.

وی در اولین حرکت یکضرب وزنه ۶۹ کیلوگرمی را بالای سر برد، در دومین حرکت وزنه ۷۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در نهایت وزنه ۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد.

هیات ژوری با بررسی و بازدید حرکت، آخرین تلاش بسامی را مردود اعلام کرد تا وی با ۷۱ کیلوگرم در جایگاه سوم حرکت یکضرب قرار گرفته و آماده رقابت در حرکت دوضرب شود.

بسامی در دوضرب نیز توانست وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کرده و با مجموع ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و مدال برنز این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی در دوضرب ابتدا وزنه ۸۷ کیلوگرمی و سپس وزنه ۹۴ کیلوگرمی را بالا سر برد و اما در سومین تلاشش موفق به مهار وزنه ۱۰۱ کیلوگرم نشد.

بدین ترتیب دختر بااخلاق وزنه برداری ایران نخستین مدال تیم وزنه برداری ایران در قونیه را بر گردن آویخت. مه سیما بابایی هدایت تیم ملی وزنه برداری زنان را بر عهده دارد.

کد خبر : ۱۰۳۳۷۳
0
۰
ارسال نظر