عکس/ دیدار مشکوک فرهاد مجیدی و قوچان نژاد در دوبی!

منتشر شدن عکسی از دیدار عجیب فرهاد مجیدی و رضا قوچان نژاد در کشور امارات ذهن هواداران دو طرف را مشغول خود کرده است.

عکس/ دیدار مشکوک فرهاد مجیدی و قوچان نژاد در دوبی!
مدت مطالعه :

وقت صبح - فرهاد مجیدی که یک روز بعد از قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر از این تیم استعفا داد و با یک مبلغ عجیب و گزاف راهی امارات شد این روزها همچنان در تیر رس خبر رسانه های داخلی قرار دارد.

در روزهای اخیر نیز انتشار عکسی از مجیدی و قوچان نژاد باعث شده شایعاتی رقم بخورد.

بلاتکلیفی گوچی در نداشتن باشگاه و تعطیلات بسیار طولانی او در دوبی باعث شده کاربران حدس بزنند شاید مجیدی به دنبال جذب قوچان نژاد برای تیم اتحاد کلباء باشد.

دیدار مشکوک فرهاد مجیدی و قوچان نژاد در دوبی!

هنوز هیچ کدام از طرفین این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده اند.

بخوانید: ویدیو/ خودنمایی رضا قوچان نژاد با زندگی لاکچری اش!

با 1.35 میلیون دلار؛ مجیدی گران‌ترین مربی ایرانی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، خیلی‌ تصورش را هم نمی‌کردند که فرهاد مجیدی با وجود تمدید قرارداد ۳ ساله‌اش با مصطفی آجورلو، ندای جدایی از جمع آبی‌ها را سر بدهد اما این اتفاق در پایان فصل رخ داد و شایعاتی که از ماه‌ها پیش منتشر شده بودند، رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

اتحاد کلباء که به دلیل صعود و سقوط‌هایش میان لیگ برتر و دسته یک امارات به آسانسور این کشور معروف است، چند فصلی است که عادت همیشگی خود را کنار گذاشته و توانسته است در بالاترین سطح از رقابت‌های لیگ امارات باقی بماند.

آنها که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود نیمکت تیمشان را در اختیار مجیدی قرار داده‌اند، برای این موضوع عددی بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار هزینه کرده‌اند. مبلغی که تبدیل آن به ارز رایج کشور و قیمت روز دلار، می‌تواند نام فرهاد را باارزش بیش از ۴۲ میلیارد تومان به‌عنوان گران‌ترین سرمربی ایرانی تاریخ فوتبال تبدیل کند.

مجیدی که با دستمزدی بسیار کمتر از مبلغ ذکر شده هدایت استقلال را برعهده داشت و بدون شکست تیمش را به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، حالا با این مبلغ نجومی در پی ساختن تیم خوبی در ادنوک لیگ امارات است.

کد خبر : ۹۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان