عکس/ دو راهی جنجالی شهربانو منصوریان؛ بانکوک یا خاکسپاری پدربزرگ!

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان با انتشار مطلب عجیبی در صفحه شخصی اش از فوت پدربزرگ اش و سفر ناگهانی اش به بانکوک خبر داده است.

عکس/ دو راهی جنجالی شهربانو منصوریان؛ بانکوک یا خاکسپاری پدربزرگ!
کد خبر : ۱۵۷۹۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- شهربانو منصوریان قهرمان برتر ووشوی ایران در یک سال گذشته یکی از خبرساز ترین چهره های مطرح ورزش کشور بوده است.

چرا که حضور تاثیرگذار و‌ فعال او در کنار مردم در برخی از اتفاقات ناگوار و‌ بزرگ کشور سبب شده بیش از پیش در نزد مخاطبان ورزش محبوب شود.

البته او در ماه گذشته با هفته ها زندگی کردن در مناطق زلزله زده خوی و خدمات رسانی ویژه از جمله خرید کانکس برای مردم این منطقه اراده و تلاش اش را به رخ ورزشکاران دیگر کشیده است.

در همین راستا حالا منتشر شدن پیامی تازه ای از سوی شهربانو خطاب به دنبال کنندگان اش باعث تعجب و‌ ناراحتی کاربران فضای مجازی شده است. دو راهی جنجالی شهربانو منصوریان؛ بانکوک یا خاکسپاری پدربزرگ! او در یک یادداشت مفصل فوت ناگهانی پدربزرگ اش را اعلام کرده و گفته که بین دو راهی سختی قرار گرفته است. چرا که یا باید برای مراسم خاکسپاری به زادگاه اش سمیرم برود و یا آنکه برای اجلاس ورزشکاران به بانکوک سفر کند.

البته او در انتهای پیام اش توضیح داده که با دلی پر از خون و چشمانی اشک بار فقط برای سربلندی ایران سفر به بانکوک‌ را انتخاب کرده است.

بخوانید: عکس/ چهره شهربانو منصوریان کمتر شباهتی به گذشته دارد!

سنگ تمام اینستاگرامی سحر قریشی برای شهربانو منصوریان

به گزارش وقت صبح، درست 13 سل قبل بود که سحر قریشی با فیلم سینمایی لج و لجبازی وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود توانست به شهرت قابل توجهی برسد.

اما هیچگاه او نتواست به عنوان یک بازیگر تمام عیار و حرفه ای توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

او حالا یک سال است که در هیچ فیلم سینمایی ای حضور نداشته و با توجه به اتفاقات اخیر بعید به نظر می رسد که بار دیگر در سینما و تلویزیون حضور پیدا کند.

با این حال، سحر قریشی به تازگی یک استوری برای تولد شهربانو منصوریان منتشر کرده و نوشته است:

بانوی شهر تولدت مبارک

کد خبر : ۱۵۷۹۳۳
0
۰
ارسال نظر