عکس/ دل عمو پورنگ باز هم شکست و طعنه اینستاگرام زد!

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) یک پیام معنادار و احساسی در اینستاگرام منتشر کرده است که از سوی کاربران به شکست عاطفی تفسیر شده است.

عکس/ دل عمو پورنگ باز هم شکست و طعنه اینستاگرام زد!
کد خبر : ۱۴۲۶۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- عمو پورنگ اکنون 49 سال سن دارد و هنوز آستین ازدواج را بالا نزده است و هر بار هم که با سوال اهالی رسانه مواجه شده گفته که فعلا قصدی برای ازدواج ندارد.

اما سال های قبل برخی رسانه ها مدعی شده بودند که علت رفت و آمدهای مکرر او به هند، دل بستن داریوش فرضیایی به یک دختر هندی است.

بعد هم ادعای دیگری از سوی کاربران فضای مجازی شکل گرفت. اکنون هم که داریوش فرضیایی یک متن منتسب به شوپنهاور (احتمالا جعلی) منتشر کرده، باز هم ادعای شکست عاطفی او سر زبان ها افتاده است.

او در این رابطه نوشته است:

اگر کسی برای ما بسیار ارزشمند باشد، باید این راز را از او پنهان کنیم، چنان که گویی جنایتی را پنهان می کنیم.

این واقعیت خوشایند نیست اما حقیقت دارد؛

آدمها طاقت مهربانی بسیار را ندارند.

دل عمو پورنگ باز هم شکست و طعنه اینستاگرام زد!

بخوانید: عکس/ عمو پورنگ علت سکوت طولانی اش درباره تلویزیون را افشا کرد

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

کد خبر : ۱۴۲۶۶۱
0
۰
ارسال نظر