عکس/ دلیل چهره ورم کرده یکتا ناصر چیست؟

عکسی از یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزین منتشر شده است که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشته است.

عکس/ دلیل چهره ورم کرده یکتا ناصر چیست؟
کد خبر : ۶۶۷۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس چهره یکتا ناصر به شکل غیر معمولی پف کرده است.

آیا این تغییر به علت تزریق‌های موادی است که در جراحی‌های زیبایی به کار می‌رود؟

یکتا ناصر چهره ورم کرده دارد.

یکتا ناصر و همسرش

یکتا ناصر چهره ورم کرده دارد.

یکتا ناصر: با حساسیت بیشتری در فیلم‌های منوچهر بازی می‌کنم!

بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم؛

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند.

اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

کد خبر : ۶۶۷۰۷
0
۰
ارسال نظر