عکس/ دروغ بزرگ همسر سپهر حیدری درباره نسبت فامیلی اش با دی کاپریو

آرام جوینده همسر سپهر حیدری با انتشار تصویری جنجال برانگیز در اینستاگرام اش از نسبت فامیلی اش با بازیگر مشهور دنیا لئوناردو دی کاپریو رونمایی کرده است.

عکس/ دروغ بزرگ همسر سپهر حیدری درباره نسبت فامیلی اش با دی کاپریو
کد خبر : ۱۶۹۵۲۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در هفته های گذشته سپهر حیدری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با فعالیت های حاشیه ای اش در فضای مجازی سوژه داغ کاربران و‌ رسانه ها شده بود.

هر چند این بازیکن سابق تیم ملی و همسر اینفلوئنسرش مدت هاست که در شبکه های اجتماعی به یک زوج فعال و پر حاشیه بدل شده اند.

البته آرام جوینده این روزها با انتشار تصاویر عجیب و پر سر و صدایی در صفحه شخصی اش بیش از همسرش در حال غافلگیری کاربران است.

در همین راستا این چهره مشهور به تازگی سوال عجیب یکی از دنبال کنندگان اش را در یک استوری منتشر کرده که با پاسخ جنجالی او همراه بوده است.

دروغ بزرگ همسر سپهر حیدری درباره نسبت فامیلی اش با دی کاپریو او در جواب یکی از کاربران که از او درباره داشتن برادر سوال شده با نمایش تصویری از لئوناردو دی کاپریو ادعا می کند که این بازیگر مشهور برادر او است.

البته ادعای همسر سپهر حیدری در این استوری شوخی ای بیش نیست، اما به باور برخی از کاربران او تلویحا خواسته به زیبایی چهره خودش اشاره کند.

بخوانید: عکس/ همسر حسین ماهینی با این تغییر غیر قابل شناسایی شد

واکنش جنجالی سپهر حیدری و همسرش به برد پرسپولیس در دربی

به گزارش وقت صبح، روز گذشته تیم پرسپولیس موفق شد در صدمین شهرآورد بزرگ پایتخت با تک گل عیسی آل کثیر مقابل استقلال به برتری برسد.

پس از این پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی، اغلب چهره های پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتشار پیام هایی به تمجید و حمایت از تیم محبوب شان پرداخته اند.

در همین راستا حالا سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش واکنش جنجالی و متفاوتی را به برد تیم سابق اش نشان داده است.

بازیکن اسبق تیم ملی که در روزهای اخیر با رجزخوانی های پر سر و صدای اش خبرساز شده بود با بازنشر استوری همسرش آرام جوینده رنگ غروب کشور دبی را به برد پرسپولیس ربط داده است.

کد خبر : ۱۶۹۵۲۴
0
۰
ارسال نظر