عکس/ خانم خواننده 76 و نامزد 36 ساله‌اش!

شر، خواننده مشهور 76 ساله آمریکایی و نامزذ 36 ساله‌اش دست در دست هم دیده شدند.

عکس/ خانم خواننده 76 و نامزد 36 ساله‌اش!
کد خبر : ۱۴۶۵۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شر 76 ساله با نامزدش، الکساندر ادواردز 36 ساله برای صرف شام در لس آنجلس دست در دست یکدیگر دیده شدند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شر نامزدش الکساندر را به یک صرف شام دو روز قبل از جوایز موسیقی گرمی به بورلی هیلز برد. این زوج برای وعده شام خود به رستوران ژاپنی مشهور Matsuhisa رفتند.

شر مانند همیشه ظاهر زیبا و پر زرق و برق خود را در کنار نامزدش حفظ کرده بود. این زوج 40 سال اختلاف سنی دارند. شر و الکساندر در حالیکه دست در دست هم به سوی این رستوران قدم می‌زدند بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسیدند.

شر و نامزدش الکساندر ادواردز

شر و الکسلندر برای اولین بار در هفته مد پاریس سال گذشته با یکدیگر ملاقات کردند. این زوج دو ماه پس از آشنایی رابطه احساسی خود را آغاز کردند. در دسامبر سال 2022 شر در مصاحبه‌ای با خواننده آمریکایی کلی کلارکسون درباره فاصله سنی 40 ساله میان خود و نامزدش صحبت کرد.

شر درباره نامزد خود گفت: «نامزدی ما بر روی کاغذ مضحک است، اما در زندگی واقعی ما به خوبی با هم کنار می آییم. او خارق‌العاده است. من از مردانی که لیاقت آن را ندارند تعریف نمی‌کنم.»

اکساندر ادواردز یک مدیر تولید موسیقی در کمپانی Def Jam است. شر همین طور اکلساندر را بسیار با استعداد و خوشتیب خطاب کرده است.

شر در دهه 60 میلادی در کنار مربی و همسر اولش، سانی بونو به شهرت رسید. این زوج زمانی که سانی 28 ساله و شر تنها 16 سال داشت آشنا شدند. با این حال ازدواج این زوج در اواسط دهه 1970 به طلاق ختم شد.

شر بلاخره در ماه گذشته نامزدی خود با مدیر تولید موسیقی الکساندر ادواردز را در اینستاگرام خود تایید کرد.

کد خبر : ۱۴۶۵۸۷
0
۰
ارسال نظر