عکس/ خانم بازیگر همیشه باحجاب از همسرش رونمایی کرد!

سوگل طهماسبی بازیگری است که او را بیشتر با سریال‌های تلویزیونی و البته حجاب اغلب کاملش به یاد می‌آوریم.

عکس/ خانم بازیگر همیشه باحجاب از همسرش رونمایی کرد!
کد خبر : ۱۶۸۶۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سوگل طهماسبی که حضور نسبتا فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد، بالاخره تصویری از همسرش را به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌بینید.

سوگل طهماسبی همیشه باحجاب از همسرش رونمایی کرده است.

فیلمی با بازی سوگل طهماسبی در بخش پانورامای جشنواره اشلینگل آلمان

فیلم «بچه‌گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشلینگل آلمان به نمایش در می‌آید.

ایرنا: فیلم سینمایی بچه‌گرگ‌های دره سیب در اولین حضور بین‌المللی خود، در بخش پانورامای بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشلینگل آلمان به نمایش در می‌آید.

جشنواره اشلینگل از ۹ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۷ تا ۲۴ مهر ۱۴۰۰) در شهر کمنیتز آلمان برگزار می‌شود.

بچه گرگ‌های دره سیب در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم جشنواره، پروانه زرین و جایزه بهترین بازیگر، پروانه زرین و جایزه بهترین فیلمنامه در بخش ملی و پروانه زرین و جایزه ویژه هیئت داوران بین‌الملل را به دست آورد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی، داستان آشو، پسر بچه یازده‌ساله بختیاری ست که با ترک روستای خود سفر پرماجرایی را آغاز می‌کند و در انتهای این سفر با حقایق جدیدی رو به رو می‌شود.

محمدرضا عالی‌ور، امیررضا فرامرزی، سمیرا بالی‌پور، سوگل طهماسبی، علیرضا اوسیوند، غلام شاه قنبری، سمیرا پرویزی، مسیح نجفی، حبیب تاجمیری و مرجان خسروی در این فیلم بازی کرده‌اند.

کد خبر : ۱۶۸۶۰۱
0
۰
ارسال نظر