عکس/ خانم بازیکر آبی و مشکی را به شکل جالبی ست کرد!

حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی جالبی از خود منتشر کرده است.

عکس/ خانم بازیکر آبی و مشکی را به شکل جالبی ست کرد!
کد خبر : ۷۹۳۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حدیث میرامینی در این عکس موهایش را به رنگ آبی درآورده و لباس روشن پوشیده و با نمایش ساعت بند چرمی مشکی هارمونی جالبی را رقم زده است.

حدیث میرامینی موهایش را آبی کرده است.

حدیث میرامینی: خوشحالم که مخاطبان نقشم را باور کردند

میرامینی با بیان این مطلب که کاراکتر مهرنوش در «همه‌چیز آنجاست» نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده است متفاوت بوده، در عین حال گفت: مهرنوش آدم عجیب و غریبی نیست، بلکه نماینده‌ی دسته‌ای از جوانان است که به هر حال ممکن است برخی‌ها را کلافه کند.

وی مجموعه «همه‌چیز آنجاست» را یکی از متفاوت‌ترین سریال‌هایی عنوان کرد که دارای تعدد قصه و کاراکتر است و گفت: تعدد کاراکتر و پرداختن به هریک از این کاراکترها خاصیت مثبت و خوب این مجموعه تلویزیونی است، کاراکترهایی که هر کدام مشکلات و دغدغه‌های خاص خودشان را دارند.

این بازیگر در ادامه گفت: چرا عادت کرده‌ایم به سریال‌هایی که مثلا ۲۰ کاراکتر داشته باشند، اما کل کار در پرداختن به کاراکتر یک بازیگر خلاصه شود؟ در حالی که مصداق این تعدد کاراکتر در زندگی عادی ما وجود دارد که هر شخص درگیری و دغدغه و مشکلات خاص خود را دارد. به نظرم تعدد قصه و کاراکتر از نقاط قوت سریال شهرام شاه حسینی است.

این بازیگر کار کردن کنار پیشکسوتان را یکی از شیرین‌ترین بخش‌های کار هنری خود عنوان کرد و گفت: من همیشه از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنم و بهره می‌برم. البته برای بازیگران پیشکسوت هم شیرین است که بازیگران دو سه نسل بعد در کنارشان حضور داشته و ایفای نقش کنند، اما وقتی آن‌ها انگیزه را در ما جوانان می‌بینند حرف‌مان مشترک می‌شود؛ زمانیکه با همدیگر گپ می‌زنیم، حرفهای‌مان مشترک می‌شود و وقتی آن‌ها انگیزه و اشتیاق را در ما می‌بینند، از ما حمایت می‌کنند.

کد خبر : ۷۹۳۵۴
0
۰
ارسال نظر