عکس/ حمله بی سابقه و جنجالی سپهر حیدری به کی روش

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش بار دیگر به کارلوس کی روش حمله کرده است.

عکس/ حمله بی سابقه و جنجالی سپهر حیدری به کی روش
کد خبر : ۱۴۵۹۵۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- روز گذشته کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام اش از هواداران، مدیران و بازیکنان تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد.

این در حالی ست که بعد از جدایی کی روش از تیم ملی ایران، برخی رسانه های خارجی مدعی شده اند این مربی آرژانتینی ممکن است به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی قطر معرفی شود.

اما با این حال انتشار پیام خداحافظی کی روش با واکنش های متفاوتی از سوی برخی از بازیکنان سابق و فعلی فوتبال کشورمان مواجه شده است.

در همین راستا سپهر حیدری که چندی پیش هم از عملکرد کی روش در تیم ملی انتقاد کرده بود، این بار با متن تندتری از رفتن او استقبال کرده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در این یادداشت جنجال برانگیز نوشته است: ماندنت توهین به شعور 80 میلیون ایرانی بود. فوتبال ایران را خدا آزاد کرد.

حمله بی سابقه و جنجالی سپهر حیدری به کی روش

بخوانید: عکس/ رجزخوانی مربی هادی چوپان برای حضور گرگ ایرانی در مستر المپیا 2023

کامنت عجیب کنعانی برای کی‌روش: تو خیانت کردی!

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بود که کارلوس کی روش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی در پایان این پست، با انتشار متنی که رنگ و بوی جدایی می داد، نوشت: از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.

پس از خداحافظی تلویحی کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان نیز با انتشار کامنتی، سرمربی پرتغالی را به خیانت متهم کرده است. مدافع تیم الاهلی قطر زیر پست کی روش نوشته است: تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.

کد خبر : ۱۴۵۹۵۸
0
۰
ارسال نظر