عکس/ حمایت متفاوت مجتبی محرمی از علی کریمی سوژه کاربران شد

مجتبی محرمی کاپیتان سابق پرسپولیس و شماره هشت جنجالی این تیم در سال های پیشین، با انتشار عکس خاصی از علی کریمی از او حمایت کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - مجتبی محرمی شماره هشت سابق پرسپولیس در زمان بازیگری اش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود.

او در اوج دوران فوتبالش به مواد مخدر آلوده شد و همین امر باعث شد در 34 سالگی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. اما محرمی در سال 1392 توانست برای همیشه از اعتیاد رها شود و ترک کند.

در تمام این سال ها بعضی از اصحاب فوتبال علی کریمی را بواسطه تکنیکش در فوتبال شبیه به مجتبی محرمی دانسته اند.

حمایت متفاوت مجتبی محرمی از علی کریمی سوژه کاربران شد در همین راستا مجتبی محرمی بعد از حواشی اخیری که برای علی کریمی ایجاد شد ساعاتی پیش با انتشار عکس جالبی از او حمایت کرده است.

در تصویری که محرمی منتشر کرده علی کریمی با لباس مشکی ماه محرم در حال نذری دادن است.

بخوانید: عکس/ واکنش جنجالی علی کریمی به پایین کشیدن بنرهای تبلیغاتی اش

تبریک کنایه‌آمیز علی کریمی به مناسبت روز خبرنگار

اسطوره فوتبال ایران که پیش از این در مسائل اجتماعی کنایه‌های تندوتیزی را متوجه مسئولین کرده بود، به تازگی به بهانه تبریک روز خبرنگار، تعدادی از این قشر را هم بی‌نصیب نگذاشته است.

به گزارش فرارو، علی کریمی به مناسبت روز خبرنگار نوشته است: روز خبرنگار، مبارک خبرنگارانی که خودشان را به کارت هدیه و سفر مجانی نمی‌فروشند. مبارک مجریان و گزارشگرانی که در هیچ باند مافیایی نیستند. مبارک آن‌ هایی که کلی فشار و سختی را تحمل می‌کنند، ولی سر خم نمی‌کنند.

این اولین بار نیست که علی کریمی به ماجرای سفر مجانی یا کارت هدیه عده‌ای از خبرنگاران کنایه می‌زند. پیش‌تر و زمانی که او در داستان مهدی تاج تبدیل به منتقد فدراسیون فوتبال شده بود به تعدادی از هواداران وقت فدراسیون فوتبال تاخت و آن‌ها را متهم به این کرد که به دلیل سفر به جام جهانی چشمشان را روی بخشی از واقعیت می‌بندند.

کد خبر : ۱۰۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان