عکس/ حمایت جنجالی سهیلا منصوریان از علی کریمی در برابر اتهامات اخیر

سهیلا منصوریان، رزمی کار مطرح کشورمان با انتشار تصویری از علی کریمی، به حمایت از او در برابر اتهامات مطرح شده اخیر پرداخته است.

عکس/ حمایت جنجالی سهیلا منصوریان از علی کریمی در برابر اتهامات اخیر
کد خبر : ۱۱۲۷۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- سهیلا منصوریان که معمولا نسبت به اتفاقات اجتماعی واکنش نشان می دهد، این بار هم به موضوع جنجالی علی کریمی و موضع گیری های اخیرش واکنش نشان داده است.

او در این رابطه تصویری از علی کریمی که مربوط به زمان مربیگری او است منتشر کرده و در حاشیه آن نوشته است: تو شرافت، غیرت و وطن پرستی رو هم دریبل زدی.

حمایت جنجالی سهیلا منصوریان از علی کریمی در برابر اتهامات اخیر

این ملی پوش همچنین علی کریمی را باغیرت خطاب کرده است.

علی کریمی در طول روزهای اخیر از سوی برخی رسانه ها به خیانت و وطن فروشی متهم شده است.

بخوانید: واکنش عجیب علی کریمی به پلاکارد یک دختر علیه خودش

درخواست چهره سیاسی مشهور برای مصادره اموال علی کریمی

رسایی در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت از اعتراضات اخیر در کشور در پی مرگ مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی خواستار توقیف امول او شد.

به گزارش وقت صبح به نقل از عصر ایران؛ او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با "سلبریتی" هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از معترضان اعلام حمایت کرده‌اند.

رسایی همچنین به عنوان یک پیشنهاد برای اصلاح روندهای مقابله با بدحجابی، خواستار برخورد با سلبریتی هایی شد که در فضای مجازی تصاویر بدون حجاب خود را به نمایش می گذارند و نوجوانان و جوانان بدحجاب از آنها به عنوان یک الگو پیروی می کنند.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

کد خبر : ۱۱۲۷۵۶
0
۰
ارسال نظر