عکس/ حامد بهداد برای طرفداران تیم انگلیس در ایران به سیم آخر زد!

حامد بهداد بازیگر سینما با انتشار یک استوری جنجال برانگیز در اینستاگرام خود به طرفداران تیم انگلیس در ایران تاخته و به نوعی به سیم آخر زده است.

عکس/ حامد بهداد برای طرفداران تیم انگلیس در ایران به سیم آخر زد!
کد خبر : ۱۲۵۵۵۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- حامد بهداد که اخیرا با حواشی متعددی روبرو شده است، این بار خودش آغازگر یک جنجال بوده و در اینستارگرام اش هیاهو به پا کرده است.

او در استوری خود با لحنی تند به طرفداران ایرانی تیم انگیس تاخته و نوشته است:

تیم فوتبال ایران باخت اومدی وسط خیابون رقصیدی؟ عزادار کرد و بلوچ نبودیم؟ پرچم انگلیس و تکون دادی؟ بابا دمت گرم خیلی مردی.

حامد بهداد برای طرفداران تیم انگلیس در ایران به سیم آخر زد!

بخوانید: عکس/ استوری مرموز حامد بهداد در مورد احتمال بسته شدن اینستاگرام‌اش!

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

او دانش ‌آموخته‌ بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

بهداد با ایفای نقش در فیلم آخر بازی قدم به عرصه‌‌ سینما گذاشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره‌ی فیلم فجر گردید.

حامد بهداد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای نقش‌آفرینی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در کارنامه دارد.

از نمونه آثار او می توان به هفت دقیقه تا پاییز، دایره زنگی، شبانه روز، دندون طلا، انتهای خیابان هشتم، نیمه شب اتفاق افتاد، هفت ماهگی، دل، قصر شیرین، لطفاً مزاحم نشوید و جان دار اشاره کرد.

کد خبر : ۱۲۵۵۵۳
0
۰
ارسال نظر