عکس/ جورجینا با یک حرکت ناشیانه بخش خصوصی اتاق اش را لو داد

جورجینا رودریگز مادر فرزندان رونالدو با انتشار تصویر عجیبی در اینستاگرام اش نمایی از بخش خصوصی اتاق اش را به رخ کاربران کشیده است.

عکس/ جورجینا با یک حرکت ناشیانه بخش خصوصی اتاق اش را لو داد
کد خبر : ۱۵۶۷۵۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- شاید جورجینا رودریگرز در بدبینانه ترین حالت هم فکرش را نمی کرد که روزی از یک فروشنده ساده به یکی از چهره های مشهور و پولساز دنیا بدل شود‌.

اما او در سال های اخیر به لطف آشنایی با رونالدو و تحقق جمله عشق در نگاه اول، حتی از ستارگان زن مشهور دنیای هنر هم معروف تر شده است.

البته که ثروت بزرگ رونالدو و فراهم کردن امکانات فوق لاکچری او برای خانواده اش باعث شده جورجینا از یک مدل ساده آرژانتینی به عنوان یکی از خبرساز ترین مدلینگ های صنعت فشن جهان یاد شود.جورجینا با یک حرکت ناشیانه بخش خصوصی اتاق اش را لو داد هر چند این روزها اقامت این زوج مشهور در عربستان و فعالیت های مجازی نامزد رونالدو بیش از پیش سبب توجه مخاطبین شان شده است.

در همین راستا جورجینا به تازگی تصویری را در اینستاگرام اش منتشر کرده که ظاهرا یکی از چندین اتاق لباس و اکسسوری او در قصر جدیدشان در ریاض است.

این در حالی است که این مدل آرژانتینی قصد سلفی کردن از خودش را داشته، اما ناخواسته بخشی از اتاق لاکچری اش را لو داده است.

بخوانید: ویدئو/ احمدرضا عابدزاده با ویدئویی عجیب از چهارشنبه سوری همه را غافلگیر کرد

جورجینا بالاخره روسری بر سر گذاشت!

به گزارش وقت صبح، در روزهای اخیر خانواده کریستیانو رونالدو ستاره کنونی تیم النصر با چالش های عجیب و جنجال برانگیزی مواجه شده اند.

چرا که دو اینفلوئنسر مطرح فضای مجازی مدعی شده اند که با کریستیانو رونالدو ارتباط داشته‌اند. البته ستاره تیم ملی پرتغال ساعاتی پس از پخش این اخبار اظهارات این دو خانم را تکذیب کرد.

پس از انتشار این اخبار اغلب کاربران و‌ رسانه های خبری منتظر واکنش نامزد رونالدو بودند. اما جورجینا در روزهای گذشته با انتشار تصاویری از رونالدو و ابراز علاقه به او به تمامی این شایعات پایان داده است.

با این وجود ساعاتی پیش این مدلینگ آرژانتینی در اقدامی جالب با نمایش تصویر متفاوتی از خودش داخل یک خودروی لاکچری مخاطبین اش را متعجب کرده است.

اما نکته جالب توجه این فعالیت مجازی جورجینا پوشش متفاوت او در این تصویر است. چرا که او را در حال روسری بر سر گذاشتن نشان می دهد.

انتشار این تصویر پر سر و صدا از سوی شریک زندگی رونالدو بازتاب گسترده ای در میان کاربران کشور عربستان داشته است.

کد خبر : ۱۵۶۷۵۸
0
۰
ارسال نظر