عکس/ جورجینا با لباس عروس جنجال به پا کرد

جورجینا رودریگرز شریک زندگی رونالدو با نمایش تصویری عجیب و پر سر و صدا در صفحه مجازی اش کاربران شبکه های اجتماعی را غافلگیر کرده است.

عکس/ جورجینا با لباس عروس جنجال به پا کرد
کد خبر : ۱۷۱۵۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- پس از هفته ها حواشی و کلنجار بالاخره کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و نامزد آرژانتی اش به هواداران اش ثابت کردند که مشکلی با یکدیگر ندارند.

هر چند هنوز برخی از کاربران و طرفداران این زوج مشهور اعتقاد دارند آنها بواسطه جنجال رسانه ها و همچنین حاشیه امن رونالدو در تیم النصر فعلا از اختلافات با یکدیگر چشم پوشی کرده اند.

جورجینا با لباس عروس جنجال به پا کرد اما در روزهای گذشته ستاره باشگاه النصر با انواع و اقسام تصاویر عاشقانه و خانوادگی به تمامی شایعات درباره جدایی شان خاتمه داده است.

در همین ارتباط اکنون شریک زندگی رونالدو تصویر عجیبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با تعجب دنبال کنندگان اش مواجه شده است.

این مدلینگ مشهور ۲۸ ساله با نمایش تصویری از خودش در لباسی شبیه به لباس عروس تلویحا به ماجرای نزدیک بودن جشن ازدواج شان اشاره کرده است.

بخوانید: عکس/ استقبال بامزه و خاص از همسر مهدی قائدی در فرودگاه

چهره ناامید رونالدو همه چیز را لو داد!

به گزارش وقت صبح، پس از انتشار شایعاتی درباره جدایی رونالدو و نامزد آرژانتینی اش، حالا برخی از رسانه های خارجی ادعا کرده اند این ستاره پرتغالی از پیوستن به النصر پشیمان است.

البته روند ناکامی های رونالدو با تیم النصر در هفته های اخیر سبب شده که حتی مالکان متول این باشگاه عربستانی هم به این انتقال پر سر و صدا شک کنند.

چرا که پس از آمدن ستاره تیم ملی پرتغال به کشور ریاض اغلب هواداران و کادر فنی النصر گمان می کردند او ستاره درخشان و بی نقص این باشگاه خواهد بود.

در همین ارتباط حالا هم انتشار تصویر تازه ای از سوی رونالدو در صفحه شخصی اش باعث نگرانی طرفداران پر و پا قرص او شده است.چرا که رونالدو در یک استوری از چهره عبوس و بدون لبخندش که حتی برخی آن را ناامید کننده تعبیر کرده اند، رونمایی کرده است.

کد خبر : ۱۷۱۵۷۳
0
۰
ارسال نظر