عکس/ جورجینا با تغییر چهره جدیدش غیر قابل شناسایی شد

جورجینا رودریگس نامزد آرژانتینی رونالدو با انتشار تصویر تازه ای از خودش که شباهت کمتری به چهره همیشگی اش دارد کاربران را متعجب کرده است.

عکس/ جورجینا با تغییر چهره جدیدش غیر قابل شناسایی شد
کد خبر : ۱۴۵۵۶۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- هنوز مدت زیادی از حضور حورجینا و خانواده اش در عربستان نگذشته، اما این مدل آرژانتینی هر بار متفاوت تر از قبل در فضای عمومی ظاهر می شود.

اما قوانین ریاض درباره پوشش زنان این کشور باعث شده که جورجینا با محدودیت و وسواس بیشتری در نحوه پوشش خودش تجدید نظر کند.

البته در روزهای گذشته انتشار مصاحبه ای جنجالی از نامزد سابق رونالدو علیه جورجینا حواشی زیادی برای این زوج مشهور ایجاد کرده است.

جورجینا با تغییر چهره جدیدش غیر قابل شناسایی شد چرا که نامزد سابق رونالدو مدعی شده جورجینا به واسطه جراحی های زیبایی متعددی سعی در تغییر ظاهرش دارد.

در همین راستا حالا انتشار تصویر تازه ای از جورجینا در صفحه شخصی اش باعث تعجب اغلب دنبال کنندگان اش شده است.

با این وجود تغییر چهره عجیب جورجینا در این تصویر و‌ تیپ متفاوت اش باعث شده برخی از کاربران فضای مجازی برای لحظاتی او را نشناسند.

بخوانید: عکس/ هدیه های عجیب و غافلگیرکننده رونالدو به جورجینا

جورجینا می خواهد شبیه به کیم کارداشیان شود!

به گزارش خبر ورزشی، نریدا گالاردو، نامزد سابق کریستیانو رونالدو بار دیگر با اظهار نظری جنجالی حاشیه ساز شد.

نریدا گالاردو، مدل اسپانیایی که در سال ۲۰۰۸ با کریستیانو رونالدو در ارتباط بود به مصاحبه های جنجالی علیه این ستاره پرتغالی شهرت دارد. اولین بار گالاردو با افشا کردن ماجرای خیانت کریستیانو به شهرت رسید و این روند مصاحبه‌های حاشیه ساز با رسانه های مختلف از سال‌ها پیش تا کنون ادامه دارد.

گالاردو که نامش در روزهای اخیر به لطف اظهارنظرهایش در مورد جرجینا رودریگس دوباره بر سر زبان‌ها افتاده در پستی جورجینا رودریگس را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که او از طریق جراحی‌های زیبایی، خود را شبیه کیم کارداشیان کرده است!

کیم کارداشیان یکی از مشهورترین سلبریتی‌های آمریکایی است که مدت کوتاهی نیز با کریستیانو رونالدو در ارتباط بود.

کد خبر : ۱۴۵۵۶۸
0
۰
ارسال نظر