عکس/ جورجینا بالاخره روسری بر سر گذاشت!

جورجینا رودریگز نامزد فوق ستاره فوتبال جهان با منتشر کردن تصویر متفاوتی از خودش در اینستاگرام اش دنبال کنندگان اش را بیش از پیش متحیر کرده است.

عکس/ جورجینا بالاخره روسری بر سر گذاشت!
کد خبر : ۱۵۶۳۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در روزهای اخیر خانواده کریستیانو رونالدو ستاره کنونی تیم النصر با چالش های عجیب و جنجال برانگیزی مواجه شده اند.

چرا که دو اینفلوئنسر مطرح فضای مجازی مدعی شده اند که با کریستیانو رونالدو ارتباط داشته‌اند. البته ستاره تیم ملی پرتغال ساعاتی پس از پخش این اخبار اظهارات این دو خانم را تکذیب کرد.

پس از انتشار این اخبار اغلب کاربران و‌ رسانه های خبری منتظر واکنش نامزد رونالدو بودند. اما جورجینا در روزهای گذشته با انتشار تصاویری از رونالدو و ابراز علاقه به او به تمامی این شایعات پایان داده است.

جورجینا بالاخره روسری بر سر گذاشت! با این وجود ساعاتی پیش این مدلینگ آرژانتینی در اقدامی جالب با نمایش تصویر متفاوتی از خودش داخل یک خودروی لاکچری مخاطبین اش را متعجب کرده است.

اما نکته جالب توجه این فعالیت مجازی جورجینا پوشش متفاوت او در این تصویر است. چرا که او را در حال روسری بر سر گذاشتن نشان می دهد.

انتشار این تصویر پر سر و صدا از سوی شریک زندگی رونالدو بازتاب گسترده ای در میان کاربران کشور عربستان داشته است.

بخوانید: عکس/ شغل جدید برادر فرهاد مجیدی همه را شوکه کرد

پز عجیب جورجینا با دمپایی های صورتی اش!

به گزارش وقت صبح، جورجینا رودریگز که روزگاری یک فروشنده ساده در یکی از فروشگاه های گوچی بود، حالا به یکی از ثروتمندترین و مشهورترین زنان دنیا بدل شده است.

البته باید گفت این مدل آرژانتینی این معروفیت و محبوبیت خودش را مدیون اولین ملاقات اش با رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است.

چرا که جورجینا همواره مدعی بوده پس از اولین ملاقات ناگهانی او و‌ رونالدو در فروشگاهی که او در آن کار میکرد، آنها در نگاه اول عاشق هم شده اند.

کد خبر : ۱۵۶۳۹۳
0
۰
ارسال نظر